Emner: MEVI304 Strategisk kommunikasjon - Vår 2018




Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Målet med emnet er å gje ei historisk, teoretisk og institusjonell forståing av strategisk kommunikasjon, særleg sett i høve til førestillingar om deliberativt demokrati. Emnet gjev også analytisk og praktisk innsikt i korleis strategisk kommunikasjon vert utøvd. I tillegg til generell forståing av strategisk kommunikasjon tilbyr emnet fordjuping innan eit særleg perspektiv på eller område for strategisk kommunikasjon. Denne fordjupinga kan dreia seg om medborgarkommunikasjon, kampanjekommunikasjon, politisk kommunikasjon, taleskriving eller til dømes tilhøvet mellom strategiske kommunikatørar og journalistar. Fordjupinga kan også handsama særlege felt (som strategisk utforming av mediepolitikk eller medieinstitusjonar sin strategiske kommunikasjon) eller særlege perspektiv (som etikk eller effekt). Emnet inneber praktisk arbeid med utvikling av ei strategisk ytring, kommunikasjonsplan eller liknande.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Studenten

Ferdigheiter

Studenten

Generell kompetanse

Studenten

Krav til forkunnskapar

Bachelorgrad i medievitskap eller tilsvarande

Tilrådde forkunnskapar

Bygger på MEVI104. Studentar som ikkje har MEVI104 blir tilrådd å sette seg inn i grunnleggjande omgrep og teoriar før semesterstart.

Studiepoengsreduksjon

MEVI349 (15 sp)

Krav til studierett

Emnet er ope for studentar ved masterprogrammet i medievitskap. Etter søknad kan studentar ved andre masterprogram få tilgang til emnet.

Arbeids- og undervisningsformer

Førelesingar og/eller seminar.

Studentpresentasjonar inngår vanlegvis som en del av undervisninga

Obligatorisk undervisningsaktivitet

I løpet av semesteret må studentane gjennomføre presentasjoner i plenum.

Vurderingsformer

Eksamen består av tre deler.

  1. Utarbeiding av ei praktisk strategisk oppgåve (e.g. strategisk ytring, kommunikasjonsplan eller liknande).
  2. Munnleg presentasjon av den praktiske oppgåva.
  3. Rapport om den praktiske oppgåva.

Del 1 og 2 tél 25 prosent kvar i eksamensvurderinga. Del 3 tél 50 prosent

Eksamen kan vere gruppebasert eller individuell. Gruppebasert eksamen har to modellar ein kan velje mellom. Ein kan gjennomføre alle tre delene som grupper. Eller ein kan gjennomføre del 1 og 2 som gruppe og del 3 som ein individuell oppgåve.

Karakterskala

Karakterskala A-F

Vurderingssemester

Undervisningssemester og påfølgjande semester

Emneevaluering

Emnet vert evaluert kvart 3.år

Kontaktinformasjon

studieveileder@media.uib.no