Emner: SOS304 Metode - kvalitative tilnærminger - Høst 2018




Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningsspråk

Norsk eller engelsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Studentane skal utvikle ei inngåande forståing av og dugleik i bruk av ulike kvalitative tilnærmingar i empirisk sosiologisk arbeid. Det vert lagt vekt på utvikling av forståinga for heile forskingsprosessen frå problemstilling til analyse. Emnet gir også studentane ei forståing av kva som er mogleg med omsyn til kombinasjon av ulike kvalitative metodiske tilnærmingar, og etiske problemstillingar i kvalitativ forsking.

Emnet gir ei innføring i kvalitative tilnærmingar og kvalitativ forskingstradisjon. Studentane gjennomfører eit avgrensa kvalitativt forskingsprosjekt, og arbeider med utvikling av problemstillingar og produksjon av ulike former for kvalitative data, til dømes gjennom arbeid med dokument, feltarbeid og intervju. Vidare arbeider dei med analyse av slike data. Det blir lagt vekt på grunngjevinga for og kva som er mogleg i ulike kvalitative tilnærmingar gjennom heile forskingsprosessen. Dette vert drøfta med utgangspunkt i konkrete forskingsdøme og arbeidet til studentane under kurset.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Etter gjennomført emne har kandidaten

Ferdigheter

Etter gjennomført emne kan kandidaten

Generell kompetanse

Etter avslutta emne kan kandidaten

Krav til forkunnskapar

Bachelorgrad i sosiologi eller tilsvarande

Arbeids- og undervisningsformer

Førelesingar og seminar

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen

Vurderingsformer

Essay på maks. 4000 ord (tel 50%) og 5 timer skuleeskamen (tel 50%)

Karakterskala

Karakterskala A-F

Vurderingssemester

Haust

Emneevaluering

Emnet vert evaluert av studentar og faglærar i tråd med vedtatt evalueringsplan for alle emne på bachelor- og masternivå i sosiologi

Kontaktinformasjon

studieveileder@sos.uib.no