Emner: TVEPS Tverrprofesjonell læring - Høst 2019
Studiepoeng
0.0Studienivå (studiesyklus)
Bachelor/Master
Siste år og/eller i slutten av studiet på profesjonsstudieprogramma.
Deltakande studieprogram: medisin, tannpleie, odontologi, ernæring, logopedi, farmasi, psykologi, juss, musikkterapi, design, sjukepleie, fysioterapi, ergoterapi, sosialt arbeid, vernepleie, bioingeniør, barnehagelærer, arkitektur.
Det medisinske fakultet, Det psykologiske fakultet, Det juridiske fakultet, Fakultet for kunst, musikk og design ved Universitet i Bergen, Fakultet for helse- og sosialvitskap og avdeling for lærarutdanning ved Høgskulen på Vestlandet.
Undervisningsspråk
Norsk
Undervisningssemester
Haust/vår
Undervisningsstad
Bergen, Fjell, Askøy
Læringsarenaer: Utredning av pasient/brukar/barn ved arenaer i primærhelse- og spesialisthelsetjeneste. Pedagogisk folkehelsearbeid i barnehage.
Samarbeidene praksisarenaer per i dag: sjukeheim, heimeteneste, rehabilitering, barnehage, Lærings- og meistringssenter, Friskliv- og meistringssenter, Frisklivssentral, sosialteneste, botjenester til utviklingshemmede, etat for barn og familie
Mål og innhald
Overordna mål: Å trene helseprofesjonsstudentar i tverrfagleg samarbeid
Innhald:Studentane etableres i tverrfaglege team, utreiar pasientar, og skriv tiltaksplan. Emnet avsluttas med ein naturleg eksamen i form av eit dialogmøte med institusjonens helsearbeidarar.Studentene reflekterer over læringsutbyte i refleksjonsnotat.
TVEPS i barnehage: Studentteam utarbeider et pedagogisk opplegg om folkehelse som presenteres for barnehagebarn i 4 til 6 årsalderen.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten kjenner
- til andre helseprofesjonars kompetanse og kva desse kan bidra med i pasientarbeid
- betydinga av å samarbeide med pasient / klient / brukar
Studenten har
- kunnskap om betydinga av tverrprofesjonelt samarbeid
Ferdigheiter
Studenten kan
- formidle eiga vurdering til samarbeidande profesjonsgrupper
- nytta eiga fagleg kompetanse i samarbeid med andre profesjonsgrupper til det beste for pasient/klient/bruker
- delta aktivt i gjennomføring av en tverrprofesjonell utgreiing av pasient/klient/brukar
Generell kompetanse
Studenten kan
- kommunisere om faglege problemstillingar og tiltak innanfor fagområdet med andre helseaktørar
- reflektere over eiga rolle i grupper og gruppeprosessar
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
TVEPS-praksis: Total arbeidsmengd = 20 timer
- Forberedelser før/etter oppstartsmøtet (1,5 timer)
- Oppstartsmøte - på ettermiddagstid (1,5 timer)
- Utredningsdag - hel dag med praksis på arbeidsplass (6 timer)
- Samarbeid om tiltaksplan (6 timer)
- Dialogmøte (2 timer)
- Revidering av tiltaksplan (2 timer)
- Refleksjon spørreskjema i etterkant av selve praksisen (1 time)
I barnehage:
- Forberedelser før/etter oppstartsmøtet (1,5 timer)
- Oppstartsmøte - på ettermiddagstid (1,5 timer)
- Forberede pedagogisk opplegg (10 timer)
- Praksisdag med dialogmøte (6 timer)
- Refleksjon spørreskjema i etterkant av selve praksisen (1 time)
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Deltakelse og levert refleksjonsnotat
Vurderingsformer
Mappevurdering:- Tiltaksplan/skisse for pedagogisk opplegg
- Refleksjonsnotat
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Litteraturliste
Intet pensum i emnet
Emneevaluering
Kvart semester
Programansvarleg
Programutvalet har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet og alle emna der.
Emneansvarleg
Ane Johannessen, https://www.uib.no/personer/Ane.Johannessen
Administrativt ansvarleg
Det medisinske fakultet v/Institutt for global helse og samfunnsmedisin har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.
Kontaktinformasjon
Studierettleiar kan kontaktast her:
studie@igs.uib.no
tveps@uib.no
Alt om TVEPS: www.uib.no/tveps
Institutt