Emner: ENGDI101 Fagdidaktikk i engelsk i lektorutdanningen - Vår 2019
Studiepoeng, omfang
5
Studienivå (studiesyklus)
Bachelor
Undervisningsspråk
Engelsk og norsk
Undervisningssemester
Haust (3. semester for studentar som tek engelsk som fag I, og 5. semester for studentar som tek engelsk som fag II).
Undervisningsstad
Universitetet i Bergen
Mål og innhald
Emnet har som mål å gje ei innføring i engelsk fagdidaktikk og har fire hovudområde:
- engelskfagets legitimering og eigenart
- sentrale styringsdokument for skolefaget
- språklæring
- omgrepet kommunikativ kompetanse
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:
Kunnskapar:
Studenten
- har kunnskap om engelskfagets utvikling
- har innblikk i styringsdokument for skolefaget
- har kjennskap til sentrale språklæringsteoriar og -tilnærmingar
- har kjennskap til teoriar knytt til kommunikativ kompetanse
Dugleikar:
Studenten
- kan analysere styringsdokument for skolefaget
- kan reflektere over og drøfte skolepraksis i lys av relevant teori
- kan uttrykkje seg munnleg og skriftleg på engelsk knytt til emnet
Generell kompetanse:
Studenten
- kan reflektere over eiga læring
- kan reflektere over og drøfte problemstillingar knytte til engelsk som skolefag
- kan beskrive elevar si læring
Krav til forkunnskapar
Minimum 15 stp i engelsk
PEDA 120
KOPRA101
For studentar som tek engelsk som fag II: KOPRA102
Tilrådde forkunnskapar
30 studiepoeng i engelskfaglege emne på 100-nivå.
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Studentar som er tekne opp på lektorprogrammet, og som tek engelsk som fag I eller fag II.
Arbeids- og undervisningsformer
12 timar førelesningar.
Seminar: 2 timar (obligatorisk oppmøte).
Seminar: 2 dagar for- og etterarbeid knytt til emnet KOPRA102 for studentar som tek engelsk som fag I, og 2 dagar for- og etterarbeid knytt til praksisemnet KOPRA103 for studentar som tek engelsk som fag II.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
For å gå opp til eksamen må studentane ha delteke på eit seminar om lesing og skriving av akademiske tekstar innanfor fagområdet.
2 dagar for- og etterarbeid knytt til praksisemnet KOPRA102 for studentar som tek engelsk som fag I.
2 dagar for- og etterarbeid knytt til praksisemnet KOPRA103 for studentar som tek engelsk som fag II.
Sjølv om førelesningar ikkje er obligatoriske, er det venta at studentane er til stades i undervisninga, og organiseringa av undervisninga har dette som utgangspunkt.
Vurderingsformer
Eksamensforma er ein 4 timar digital skoleeksamen, alternativt ein 4 timar vanleg skoleeksamen. Nærare informasjon blir gitt i studiet. Eksamen skal skrivast på engelsk, og rett og god språkføring vert vektlagd.
Hjelpemiddel til eksamen
Læreplanverket LK06/13 .
Karakterskala
Ved sensur nyttar ein karakterskalaen A-F, der F er stryk.
Vurderingssemester
Haust. Det er òg eksamen tidleg i vårsemesteret for studentar med gyldig godkjenning av obligatoriske arbeidskrav.
Litteraturliste
Pensum utgjer om lag 350 sider av normal vanskegrad.
Institutt for framandspråk gir forslag om spesifisert pensumliste i emnet
Emneevaluering
Studentane evaluerer undervisninga ved slutten av semesteret i tråd med fastsette prosedyrar for undervisningsevaluering.
Programansvarleg
Det humanistiske fakultet, Universitetet i Bergen
Emneansvarleg
Det humanistiske fakultet, Universitetet i Bergen
Administrativt ansvarleg
Institutt for framandpråk
Kontaktinformasjon
studierettleiar@if.uib.no / 55 58 84 38