Mål
Emnet har som mål at kunstnarar og designarar utviklar kunnskap om deira fag si tyding, posisjon, relevans, progresjon og verdi, i eit breitt spekter av undervisnings- og formidlingsformer. Dette gjeld forhold først og fremst i skulen. 5-10 trinn i grunnskulen, vidaregåande skule, kulturskulen, Den kulturelle skulesekken, folkehøgskular, kunst- og designmuseum og gallerier er aktuelle arenaer.
Emnet skal medverke til at studentane utviklar innsikt i prosessen det er å planlegge, legge til rette, tilpasse, vurdere og reflektere over undervisning og formidling i kunst- og designfag.
Studentane skal tileigne seg kunnskap om sentrale aspekt ved læringsprosessar i kunst og design, og kunne reflektere over samanhengen mellom eigen kunnskap, undervisning og elevane si læring. I løpet av studiet skal dei reflektere over paradoks og dilemma som kan knyte seg til det å vere kunstnar/designar og lærar i kunst og design.
Emnet skal skape forståing for samtidskunsten og -designen si tyding og potensiale som kjelde for erfaringar, oppleving og læring for elevane.
Gjennom studiet skal studentane få kjennskap til lovverk og planar som regulerer utdanningsfeltet for kunst og designfaga, og kritisk kunne analysere og vurdere plassen som faga har i skulen.
Innhald
Emnet tek opp tema som:
Studenten skal ved avslutta emne ha følgande læringsutbyte:
Kunnskap
Studenten..
Ferdigheiter
Studenten..
Generell kompetanse
Studenten..
Grunna eit fokus på studentaktive arbeidsformer er all undervisning obligatorisk, og fråvær på meir enn 20 % førar normalt til tap av eksamensrett.
Det er to obligatoriske arbeidskrav i emnet:
Studierettleiar kan kontaktast her: