Emner: PEDA121 Ulike veier til læring - Høst 2019




Studiepoeng

5.0

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Emnet skal gje studentane ei forståing for samanhengen mellom læringssyn, tilpassa opplæring og vurdering for læring og kva dette inneber for undervisning. Studentane skal og øvast opp til å bruke intervju som metode for å få forståing for elevar og lærarar sine læringssyn og undervisningserfaringar.

 

Emnet er knytt til kortpraksisemnet KOPRA102, og det er forventa at studentane tek dette emnet parallelt med PEDA121.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse.

 

Kunnskapar

Studenten

 

Ferdigheiter

Studenten

 

Generell kompetanse

Studenten:

Krav til forkunnskapar

PEDA120 og KOPRA101

Krav til studierett

Emnet er reservert for studentar på integrert lektorutdanning

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga vert organisert i førelesingar og seminar i mindre grupper. Det vert forventa at studentane førebur seg ved å lese avtalte tekstar i forkant av seminara. Studentane skal i løpet av semesteret skrive ei semesteroppgåve. Kvar student har tilbod om 1 time individuell rettleiing på eit utkast av denne. I tillegg skal studentane gje tilbakemelding på semesteroppgåveutkasta til kvarandre.

 

Førelesninger: 5 à 2 timar

Seminar: 5 à 2 timar

Seminar f/e praksis: 2 à 3 timar

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

Semesteroppgåve på 3000 ord

Karakterskala

Semesteroppgåva vert vurdert med graderte karakterar frå A-F

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 01.06 for haustsemesteret

Emneevaluering

Emnet vert evaluert i tråd med UIB sitt kvalitetssikringssystem.

Kontaktinformasjon

Studierettleiar kan kontaktast her: studierettleiar.psyfa@uib.no Tlf. 55 58 27 10