Emnet har som mål å gje ei innføring i musikkterapeutisk praksis og aktuelle arbeidsfelt. Emnet skal gje forståing av musikkterapeutens arbeid i eit tverrfaglig team og i forskjellige kontekstar i samfunnet og helsevesenet.
Emnet omfattar fem hovudkomponentar:
Musikkterapeutisk praksis
Innføring i arbeidsformer og musikkterapiprosessar i ulike arbeidsfelt, med vekt på relasjonen mellom terapeut og brukar/pasient og på musikkterapi som sosial og situert praksis
Refleksivitet
Introduksjon til profesjonalitet og yrkesetikk (teieplikt, konfidensialitet, rettleiing, og loggskriving)
Kommunikasjon og samarbeid
Introduksjon til tverrfagleg samarbeid og tverretatleg samhandling
Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe
Målet med dette kurset er å gje studentane grunnleggjande kommunikativ kompetanse for arbeid med menneske, å utvikle studentane si evne til å registrere og beskrive sosialt samspel og å utvikle ei gryande forståing av kva som ligg i terapeutisk identitet og rolle. Kurset omfattar m.a. kontakt- og samarbeidsøvingar og grunntrening i å vere nærverande, å merke eigne og andre sine grenser.
Punktpraksis
Viser til Arbeidshefte for praksis.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten viser grunnleggjande forståing av forskjellige praksisområde i musikkterapi.
Studenten viser elementær forståing av musikkterapi i ein tverrfagleg og systemisk kontekst
elementær forståing av yrkesrolle og profesjonalitet
Dugleikar
Studenten viser evne til å observere og rapportere om musikkterapeutisk praksis.
Studenten demonstrerer ei grunnleggjande profesjonell haldning.
Generell kompetanse
Studenten har forståing av musikkterapeutisk praksis og rolle i forskjellige praksissamanhengar.
Studenten har evne til å reflektere over eiga forståing og eigen læringsprosess og over framtidige roller som profesjonsutøvar.
Obligatoriske arbeidskrav:
All undervisning er obligatorisk og omfattar fleire komponentar/kurs:
- Loggskriving med fokus på læringsprosess
- 3 skriftlege tekstar, kvar på ca. 1000 ord.
Målgruppe: ei observasjonsoppgåve
Refleksivitet: ein refleksjon over yrkesutøving i praksis
Kommunikasjon og samarbeid: ei beskriving av praksisplass med fokus på tverrfagleg verksemd.
- Ei praktisk-metodisk arbeidsbok med 10 aktivitetar skal utarbeidast
- Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe
- Praksis med rettleiing og innlevering av praksisrapport
Fråvær på meir enn 20 % i ein eller fleire av komponentane i emnet fører normalt til tap av eksamensrett.
Det er ein føresetnad at alle obligatoriske aktivitetar er gjennomførte og godkjende før eksamen.
Endringer i eksamensavvikling grunnet COVID-19
Fakultet for kunst, musikk og design har på bakgrunn av COVID-19 situasjonen endret undervisning og vurdering i henhold til læringsutbyttebeskrivelser, for våren 2020. Vurderingsordningene som er vedtatt skal sikre at studenter kan fullføre sitt studium til normert tid.
Programstyrene, instituttråd og dekan har kommet frem til en løsning, som er spesifisert her:
MUTP205 Innføring i musikkterapeutisk praksis
Semesteroppgave leveres digitalt. Praksis kompenseres med oppgave. Semesteroppgave endres i i krav til innhold pga. praksis, omfang på oppgaven er 2700 - 3300 ord.
Oppgaven blir vurdert i sin helhet.
Ekstern sensur med to sensorer. Vurderingsuttrykk ¿ endres fra bokstavkarakterer til bestått/ikke bestått
Ekstern sensur
Eksamensdato 28.05.2020, 13:00
______________________________________________
Ei individuell skriftleg oppgåve basert på dei tre skriftlege arbeida gjennom semesteret. Den innleverte oppgåva skal vere på om lag 3000-4000 ord. Litteraturliste og vedlegg kjem i tillegg. Linjeavstand 1,5 og 12 pkt. skrift.
Oppgåva skal ta utgangspunkt i tema og problemstillingar knytt til praksis.
Den endelige oppgåva blir vurdert i si heilheit.
Ekstern sensur med to sensorer.