Etter å ha studert dette emnet skal studentane
¿ identifisere og problematisere grunnleggjande litteraturteoretiske problem
¿ ha oversyn over sentrale litteraturteoretiske fagtekster
¿ kjenne til ulike metodiske tilnærmingar til arbeid med litterære tekstar
Studentane skal kunne
¿ kjenne att og ta stilling til tolkingsmønster i sentrale fagtekstar.
¿ vere i stand til å produsere metodemedvitne lesingar av litterære tekstar
¿ kunne utvikle eigne problemstillingar knytt til arbeidet med skjønnlitteratur
¿ nytte eit relevant teoretisk omgrepsapparat
Studentane skal òg kunne
¿ drøfte ulike teoretiske problem knytt til litterære analyser
¿ skrive metodemedvitne fagtekstar
Undervisningsmengde: om lag 24 timar førelesingar og seminar.
Seminara legg opp til høg grad av studentaktivitet.
Rettleiing på semesteroppgåve.
Det blir ikkje gitt særskild undervisning i individuelt opplagt pensum (jf. Litteraturliste).
Det er obligatorisk å delta med minst eitt førebudd munnleg innlegg i ein seminartime.
Det er obligatorisk å levere utkast til semesteroppgåva og motta rettleiing på ho.
Obligatoriske aktivitetar gjeld berre i det semesteret då dei vert gjennomførte.
For studentar som er på utanlandsopphald, blir emnet tilrettelagt med nettbaserte obligatoriske aktivitetar.
Ei bacheloppgåve skriven under rettleiing. Oppgåva er eit
sjølvstendig forskingsarbeid og skal ha eit omfang på inntil 5000
ord, litteraturliste og vedlegg ikkje medrekna.
Oppgåva må vise ein jamt god prestasjon der kandidaten viser god
vurderingsevne og godt sjølvstende på dei viktigaste områda.
Målforma på bacheloroppgåva vert fastsett ved loddtrekking etter
fristen for melding til eksamen. I samsvar med nasjonale
retningslinjer vert det lagt vekt på korrekt og god språkbruk.
Pensumet er på ca. 650¿700 sider av normal vanskegrad.
Litteraturlistene vil vere klare innan 1. juni for haustsemesteret og 1. desember for vårsemesteret.
Den emneansvarlege fastset pensumet. Dersom dette overlappar i vesentleg grad med pensum som studenten har hatt før, må det leggast opp eit individuelt pensum som den emneansvarlege godkjenner.