Andre semester av fagdidaktikk i psykologi (DIDAPSYK2B, 15 studiepoeng) bygger på første semester (DIDAPSYK1B, 15 studiepoeng). DIDAPSYK2B gir ei djupere forståing av psykologifaget i skolen og undervisning i dette faget
Dette emnet vektlegg tre hovudtema: 1. Vurdering av elevanes kompetanse i psykologi, inkludert formativ og summativ vurdering, 2. læringsmiljø, inkludert klasseleiing, motivasjon og kommunikasjon med elevane, og 3. tilrettelegging av psykologiundervisninga som tar omsyn til samanhengen mellom fagkunnskap, undervisning og vurdering av elevane.
DIDAPSYK2B skal forberede studentane til å gjennomføre psykologiundervisning i samsvar med kompetansemåla i den generelle delen av læreplanen og i programfaga Psykologi 1 og Psykologi 2. Studentane skal også dokumentere og kunne justere eigen undervisning og vurdering av elevane si læring i psykologifaget.
DIDAPSYK2B skal også gjere studentane i stand til å forske på eigen undervisning og undervisningspraksis i den hensikt å forbetre denne praksisen.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert som kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar:
Studenten
Ferdigheiter:
Studenten
Generell kompetanse:
Studenten
Delta på undervisning (minimum 80% oppmøte).
Skrive to korte refleksjonsnotat om erfaring frå eigen praksis med psykologiundervisning. Studenten legg fram refleksjonsnotatet i undervisninga, og dette dannar utgangspunkt for diskusjon.
Forberede to undervisningsopplegg som vil bli lagt fram i undervisninga.
Gi munnleg tilbakemelding på undervisningsopplegget til medstudentar.
Gi skriftlig tilbakemelding til medstudentent på utkast til prosjektoppgåve.
Studenten skal ha to ulike vurderingsformer som blir slått saman til ein karakter med ulik brøk:
Munnleg eksamen (40%)
Prosjektoppgåve (60%)