Emner: MATDID241-P Bevis, resonnement og argumentasjon i matematikkundervisningen - Høst 2021




Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Vår

Mål og innhald

Emnet tek sikte på å vidareutvikle studentens ferdigheiter og kunnskapar innan matematikkdidaktikk med utgangspunkt i artiklar og anna relevant litteratur. Gjennom arbeidet med emnet skal studenten bli kjent med matematikkdidaktisk forsking med tanke på å kunne nyttegjere seg denne kunnskapen i eigen undervisningspraksis.

Det vil bli fokusert på følgjande tema:

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

 Studenten

 

Ferdigheter

 

Studenten kan

 

Generelle kompetanse

 

Studenten skal bli i stand til

Krav til forkunnskapar

Ingen

Tilrådde forkunnskapar

Ingen

Krav til studierett

For oppstart på emnet er det krav om studierett på PPU heltid. Emnet kan også tas av lektorstudenter som skal ta masteroppgave i matematikkdidaktikk.

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisninga vert gjeve i form av seminar, samt individuell eller gruppevis rettleiing.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Det er obligatorisk oppmøte og deltaking på seminar etter nærmare avtale. Det er også obligatorisk å gjennomføre ein eller flere seminarpresentasjonar, og obligatorisk innlevering av notatar.

(gyldig tre semester; inneværende og to påfølgende)

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

 

Munnleg eksamen

Karakterskala

Ved sensur vert karakterskalaen A-F nytta.

Vurderingssemester

Vår

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB og instituttet sitt kvalitetssikringssystem.