Målet med emnet er å gje erfaring med forskingsarbeid knytt til aktuelle forskingsprosjekt. Studentane skal ta del i forskingsseminar, teoridiskusjon, metodiske øvingar og formidlingsoppgåver, og slik opparbeide seg djuptgåande innsikt i eit utvald medievitskapleg tema, samt ferdigheiter i prosjektarbeid og analyse. Emnet vert kvart semester knytt til eit konkret forskingsprosjekt ved Institutt for informasjons- og medievitskap. Siktemålet er at studentane skal tileigne seg metodiske og analytiske tilnærmingar, teoretiske kunnskapar og formidlingserfaring gjennom forskingsnær undervisning og prosjektretta aktivitet.
Forskingsprosjektet Innvaderende medier, ambivalente brukere og digital detox (Digitox) utforskar dilemma knytt til den omfattande bruken av digitale medium i samfunnet og i kvardagen vår. Siktemålet med dette emnet er at studentane skal tileigne seg analytisk innsikt i korleis ein kan forstå og forske på digital fråkopling. Vi spør kva mediebransjen gjer for å halde på merksemda vår, korleis vi som mediebrukarar reagerer på informasjonsoverflod, om vi blir avhengige av smarttelefonar og sosiale medium, og kva endringar vi ser i digital kommunikasjon som følgje av koronapandemien.
Emnet vil ta i bruk innovative digitale og kvalitative metodar, med eksperiment, loggdata og appar, og skriftleg datainnsamling i kombinasjon med kvalitative intervju. Workshops og studentoppgåver blir knytt til delstudiar og datainnsamling i Digitox-prosjektet.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten
Ferdigheiter
Generell kompetanse
Deltaking på forskingsseminar/ worhshops og metodiske øvingar som fastsett av emneansvarleg.
Ei avgrensa formidlingsoppgåve knytt til tema for forskingsprosjektet som emnet tek utgangspunkt i. Format for formidlingsoppgåva vert blir fastsett av emneansvarleg, og kan til dømes vere retta mot forskingsformidling i nettmagasin på nettstad eller sosiale medier, munnleg presentasjon av teoretiske omgrep på seminar, posters/ plakat eller rapport frå empirisk arbeid.
Godkjende obligatoriske arbeidskrav er gyldige inneværande og påfølgjande semester.
Oppdatert: Grunna koronasituasjonen vil det ikkje vere krav om fysisk obligatorisk oppmøte vårsemesteret 2021. Vi oppmodar likevel studentane til å følgje undervisninga i størst mogleg grad.