Emner: MIX350 Masteroppgave i medie- og interaksjonsdesign - Vår 2021
Studiepoeng
60.0Studienivå (studiesyklus)
Master
Undervisningsspråk
Engelsk/norsk
Undervisningssemester
Haust/vår
Undervisningsstad
Media City Bergen
Mål og innhald
Målet med emnet er at studentane skal gjennomføre eit praktisk basert og sjølvstendig forskingsprosjekt i medie- og interaksjonsdesign.
Masterprosjektet kombinerer ein praksisbasert komponent med ein teoretisk og analytisk skriftleg komponent.
Den praksisbaserte komponenten involverer eit design eller evaluering av eit interaktivt mediesystem. Målet er å bidra til innovasjon eller å vurdere teknisk innovasjon innan medieteknologi. Den praktiske komponenten kan vere utviklinga av ei prototype eller eit empirisk feltarbeid der studenten evaluerer og analyserer eit eksisterande medieprodukt eller praksisar i eit medieselskap. Den praktiske komponenten kan bli utvikla i samband med medstudentar, og/eller i samband med eit medieselskap.
Den teoretiske komponenten er ei individuelt skriven masteroppgåve som er ein akademisk analyse og evaluering av den praktiske komponenten.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte, definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten
- kan anvende teori og metodar frå interaksjonsdesign og brukaroppleving på eit høgt nivå i design av nye media
- kan identifisere og nytte relevante forskingsmetodar i eit praktisk prosjekt
Ferdigheiter:
Studenten
- kan følgje ein prosjektplan, lede, utføre og fullføre eit praksisbasert forskingsprosjekt innan brukarorientert mediedesign eller interaksjonsdesign for media
- kan kritisk evaluere og argumentere for metodiske og teoretiske val knytte til praksisbaserte forskingsprosjekt innan interaksjonsdesign for digitale media
Generell kompetanse:
Studenten
- kan samle data, analysere data, og diskutere forskingsresultat
- kan skrive sjølvstendige, lengre akademiske oppgåver basert på eit praktisk prosjekt, og presentere eiga forsking munnleg
- kan kommunisere om faglege problemstillingar, analysar og konklusjonar innan fagområdene brukarorientert mediedesign og interaksjonsdesign for media
- kan analysere relevante fag-, yrkes- og forskingsetiske problemstillingar
- kan raskt omstille seg til nye utfordringar og tileigne seg ny profesjonell kunnskap, og nytte denne kunnskapen i uavhengig og kreativt arbeid knytt til design av brukaroppleving for media
- kan bidra til forskings-, utviklings- og innovasjonsarbeid innan fagområdane, og kan oppdatere kunnskapen sin innan feltet
Krav til forkunnskapar
MIX301, INFO361, MIX302
Krav til studierett
Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign
Arbeids- og undervisningsformer
Rettleiing, seminar og workshop (om lag 50 t)
Obligatorisk undervisningsaktivitet
I tillegg til å arbeide med sitt eige masterprosjekt skal studentane delta i følgjande obligatoriske aktivitetar:
- Rettleiingsmøter med rettleiar og praksislærar/mentor
- Deltaking i framdriftsseminarar
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen
Vurderingsformer
Masteroppgåve. Denne har ein praktisk komponent og ein individuell skriftleg komponent. Den praktiske komponenten kan vere individuell eller gjennomført som gruppe, og vil bli utstilt og presentert for eksamenskomiteen som del av vurderinga. Den skriftlege komponenten er ei akademisk oppgåve på 15 000-20 000 ord.
Dei to delane vurderast og karaktersettast i sin heilskap.
Ved ei eventuell klage vurderast både den praktiske- og den skriftlege komponenten på nytt. Studenten må demonstrere den praktiske komponenten til klagesensor, på same måte som ved ordinær sensur.
Karakterskala
Karakterskala A-F
Vurderingssemester
Haust/vår
Emneevaluering
Alle emne blir evaluert i tråd med UiBs kvalitetssystem for utdanning.
Kontaktinformasjon
studieveileder.praktiskinfomedia@uib.no
Institutt
Institutt for informasjons- og medievitskap