Emner: PEDA123 Aksjonsforskning og lærerens profesjonelle utvikling - Høst 2021




Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Vår

Undervisningsstad

Mål og innhald

Emnet skal gje studenten forståing for læraren sin heilskaplege rolle med særleg vekt på kommunikasjon og samhandling. Studenten skal bli kjent med læraren sin profesjonelle utviklingsprosess og få røynsle med å bruke praksisorientert forsking som verkty i systematisk arbeid med eigen yrkesutvikling.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

 

Kunnskapar

Studenten...

 

Ferdigheiter

Studenten...

 

Generell kompetanse

Studenten...

 

 

Krav til forkunnskapar

Må ha greidd eksamen på PEDA120, PEDA121 og PEDA122, samt innfridd krav for deltaking i praksisemna KOPRA101, KOPRA102 og KOPRA103.

Krav til studierett

Teken opp på 5-årig lektorutdanning

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga vert organisert som førelesingar og seminar i mindre grupper. I seminara vert det lagt vekt på studentaktive arbeidsmåtar, og det vert rekna med at studentane møter førebudd. Kvar student har tilbod om 2 timar individuell rettleiing.

 

Omfang:
Førelesningar: 6 à 2 timar
Seminar: 6 à 2 timar
Seminar: 1 à 4 timar
Totalt: 28 timar

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Følgjande aktivitetar er obligatoriske:

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

Karakterskala

Skriftleg eksamen vert vurdert med graderte karakterar frå A-F.

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 01.12. for vårsemesteret.

Emneevaluering

Emnet vert evaluert i tråd med UIB sitt kvalitetssikrings-system. Dette inneber evaluering basert på tilbakemeldingar frå studentar, samt spørjeskjema til studentar og emneansvarleg si rapportering i Studiekvalitetsbasen.

Programansvarleg

Det matematisk-naturvitskapelege fakultet

Det humanistiske fakultet

Kontaktinformasjon

https://www.uib.no/psyfa/43960/informasjonssenteret-ved-det-psykologiske-fakultetInformasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet

Institutt

Institutt for pedagogikk, Det psykologiske fakultet