Emnet vil gje studentane kunnskap om og forståing for det språklige og
kognitive grunnlaget for lesing og skriving. Vidare vil emnet gje studentane
kunnskap om den generelle lese- og skriveutviklinga, kva som kjenneteiknar
ulike former for lese- og skrivevanskar, kva for sekundærvanskar som ofte
opptrer saman med desse vanskane og korleis ein kan
arbeide med førebygging/iverksetjing av tiltak både på system og individnivå i
barnehage og skule. Emnet har eit særleg fokus på lese- og skrivevanskar og
opplæringsbehov hjå barn og unge.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten ..
Ferdigheiter
Studenten ..
Generell kompetanse
Studenten ..
Deltaking i obligatoriske seminar i løpet av semesteret. Fravær på 1 av 5 samlingar blir godtatt.
Obligatoriske krav må vere godkjent før ein kan ta eksamen i emnet.