Emner: DIDAMEVI1 Mediefagsdidaktikk 1 - Vår 2021




Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Undervisninga er knytt til studentanes praksis enten i Medie- og informasjonskunnskap eller i Media og kommunikasjon i den vidaregåande skulen.

Overordna læringsmål for emnet er at studentane kritisk skal diskutere egen praksis i lys av mediedidaktisk litteratur.

Mediefagsdidaktikk 1 vil gje introduksjonar til mediefagets plass og grunngjeving i skolen, læreplanane i Kunnskapsløftet, og grunnleggande didaktiske utfordringar knytt til metodikk, vurdering og danning. Førstesemesteremnet vil ha et spesielt fokus på utferdingar knytt til mediefagets samfunnsvitskapelige deler.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten

Ferdigheiter

Studenten

Krav til forkunnskapar

Krav til studierett

Emnet er forbeholdt studenter på Praktisk-pedagogisk utdanning

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisninga er organisert som førelesningar og seminar (16-20 timer).

Undervisninga er knytt opp mot studentanes praksisperiode.

Kvar student har tilbod om 1 time individuell rettleiing på emneoppgåva.

Studentane vel sjølv relevant litteratur for det obligatoriske arbeidet og for emneoppgåva, i samråd med faglærer, og med utgangspunkt i emnets anbefalte litteratur.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Studentane skal levere inn en skisse til et undervisningsopplegg (omtrent 800 ord), og presentere og vurdere opplegget på et av seminara. Se egne retningslinjer.

Vurderingsformer

Rettleia semesteroppgåve med omfang ca. 3000 ord. Oppgåva skal diskutere utfordringar frå praksisfeltet eller studentens egen praksis, i lys av mediedidaktisk litteratur.

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Haust

Emneevaluering

Alle emne blir evaluert i tråd med UiBs kvalitetssystem for utdanning.

Kontaktinformasjon

post@infomedia.uib.no