Emnet tek for seg læring og undervisning i faget matematikk. Også kunnskapar om og refleksjon over forkunnskapar og kunnskapsutvikling hos elevane, og dessutan arbeids- og vurderingsformer knytt til læring i matematikk står sentralt. Kunnskap om på kva måte undervisning kan planleggast, tilpassast og gjennomførast vil også høre med. Også det spesielle forholdet mellom matematikk og andre samfunnsområde vil bli belyst. Kunnskap og refleksjonar over matematikken sitt særpreg og konsekvensar for mål, innhald og arbeidsmåtar i opplæringa blir tatt opp.
Døme på emne som kan bli tekne opp:
Emnet har fortrinnsvis fokus på ungdomstrinnet.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten kan
Ferdigheiter
Studenten kan
Generell kompetanse
Studenten
To obligatoriske arbeidsoppgåver/aktivitetar (Gyldig i fire semester; inneverande og tre påfølgjande)
For å kunne ta eksamen i MATDID210-P må normalt PPUPRA101 være bestått.
Studierettleiar kan kontaktast her: Studierettleiar@math.uib.no
Tlf: 55 58 28 41