Emnet gir overblikk over relevant teori i arbeid med barn og unge. Kurset gir også oversikt og innblikk i lover og retningslinjer som regulerer arbeidet. Det blir dessutan gitt innføring i forsking og forskningsmetoder som er aktuell for feltet.
Praktisk-metodiske arbeidsmåtar
Kurset inneheld innføring og bruk av arbeidsmåtar knytt til dei ulike områda og målgruppene som inngår i kurset. Dette gjeld bruk av individuelle og miljøorienterte tilnærmingar. Studentane skal lære grunnleggjande ferdigheiter i høve til ulike musikkterapeutiske arbeidsprosessar knytt til feltet barn og unges oppvekst.
Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe
Målet med kurset er å gi studentane grunnleggjande kompetanse for arbeid med barn og unge, å utvikle studentane sin evne til å registrere og beskrive sosialt samspel og å utvikle forståing av kva som ligg i terapeutisk identitet og rolle.
Praksis
Praksis i 7. semester omfattar punktpraksis under rettleiing av musikkterapeut, og er knytta enten til MUTP300 eller MUTP305.
Dersom Punktpraksis er knytta til MUTP300, gjennomførast praksisen knytt til barn og unges oppvekst.
Ved avslutta emne har studenten følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten¿
- har kunnskap om ulike målgrupper, målsetjingar, modellar og arbeidsmåtar innan feltet barn og unges oppvekst
- har kunnskap om en bredde av teoretiske perspektiv på barn og unges oppvekst
- har kunnskap om tverrfagleg samarbeid og innsikt i systemarbeid i arbeid med barn og unge
Dugleikar
Studenten¿
- har tileigna seg eit relevant praktisk-metodisk repertoar
Generell kompetanse
Studenten¿
- har forståinga av kva det vil seie å arbeide med eit variert utval av målgrupper innan feltet barn og unges oppvekst.
Undervisninga blir gitt som førelesingar, gruppearbeid, individuelt arbeid og diskusjonar med fokus på å tileigne seg, prøve ut, få rettleiing på og vidareutvikle praktisk-metodisk dugleik og teoretisk kunnskap i musikkterapi med barn og unge innan relevante målgruppar.
All undervisning er obligatorisk og omfattar fleire komponentar/kurs;
- Innlevering av to tekstar som danner grunnlag for semesteroppgaven:
- Ei innlevering tidleg i semesteret, på ca. 2 sider, som beskriver et tema og en foreløpig problemstilling for semesteroppgava.
- Ei innlevering på ca. 4 sider seinere i semesteret som retter seg mot semesteropp.gåva som heilheit.
- Rettleiing av semesteroppgåve, totalt 1,5 timar per student.
- Punktpraksis i 7.semester (dersom knyttet til MUTP300) med rettleiing og innlevering av praksisrapport (se Arbeidshefte for praksis)
- Relasjons- og kommunikasjonserfaringsgruppe.
- Ei praktisk-metodisk arbeidsbok skal utarbeidast. Omfanget av arbeidsboka skal vere omlag 10 songar eller 10 aktivitetar.
Fråvær på meir enn 20 % i ein eller fleire av komponentane i emnet fører normalt til tap av eksamensrett.
Det er ein føresetnad at alle obligatoriske aktivitetar er gjennomførte og godkjende før eksamen.
Griegakademiet - Institutt for musikk har det administrative ansvaret for studieprogrammet.
Studieveileder@kmd.uib.no
Tlf 55 58 69 50