Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
Studenten
- har forskingsbasert kunnskap om lærerprofesjonen sin kvalifisering, utvikling og læring
- har inngåande kunnskap om rettleiing, individuelt og i grupper, som verkemiddel for profesjonell utvikling
- har forskingsbasert kunnskap om etiske dilemma knytt til arbeidet som lærar i skulen
- har inngåande kunnskap om faglege, etiske og pedagogiske perspektiv på rettleiarrolla
- har inngåande kunnskap om rettleiing som teoretisk og praktisk felt
- har inngående kunnskap om dialog, kommunikasjon og relasjonsbygging i rettleiing
- har kunnskap om læreplanar og pedagogiske utfordringar i eige skuleslag
Ferdigheiter
Studenten
- kan kritisk reflektere over profesjonsrettleiing i utdanning og yrke ut frå forsking- og erfaringsbasert kunnskap
- kan kommunisere og gjere etiske vurderingar i rettleiinga
- kan ta i bruk ulike rettleiingsteoriar og metodar relatert til føremålet med rettleiinga og konteksten
Generell kompetanse
Studenten
- kan analysere profesjonsforsking og nyare profesjonsteori som er relevant for rettleiingsfeltet i skulen
- kan planlegge, grunngje, gjennomføre og kritisk vurdere kvalitet på rettleiingsprosessar