Emner: PEDA120 Skolen og lærerrollen - Vår 2021




Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Emnet gjer ei praktisk retta innføring i pedagogikk med fokus på lærarrolla, ungdomskultur og skulen si rolle i samfunnet. Studentane skal øvast opp til å observere og reflektere over skulesamfunnet frå ulike aktørar sine perspektiv.

 

Emnet er knytt til kortpraksisemnet KOPRA101, og det er forventa at studentane tek dette emnet parallelt med PEDA120.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse: 

Kunnnskapar:

Studenten

 

Ferdigheiter:

 

Studenten

 

Generell kompetanse

 

Studenten

 

 

 

 

 

 

Krav til studierett

Emnet er reservert for studentar på integrert lektorutdanning

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Undervisninga vert organisert igjenmmon førelesingar og seminar i mindre grupper. Seminarundervisninga legg vekt på studentaktive arbeidsmåtar, og det vert forventa at studentane møter førebudd til seminara. Kvar student har tilbod om 2 timer individuell rettleiing.

 

 

Førelesingar: 5 x 2 timar

Seminar: 4 x 2 timar

Seminar: 4 x 4 timar

Obligatorisk undervisningsaktivitet

 

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

5 timars skoleeksamen

Karakterskala

Skriftleg eksamen vert vurdert med graderte karakterar frå A til F

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 01.06 for haustsemesteret

Emneevaluering

Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem. Dette inneber standardiserte spørjeskjema til studentar og emneansvarleg si rapportering i Studiekvalitetsbasen.

Kontaktinformasjon

https://www.uib.no/psyfa/43960/informasjonssenteret-ved-det-psykologiske-fakultetInformasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet