Ein student som har fullført kurset skal ha følgande læringsutbyte i form av kunnslap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- kjenner til sentrale begrep innan interaktive brukargrensesnitt og interaktive applikasjonar
- har kunnskap om prototyping og ulike former for prototypingsaktivtetar
- har kunnskap om designprinsipp og retningslinjer for god design
- kjenner til fordeler og ulemper med ulike prototypingsteknikkar
- har kunnskap om og innblikk i ulike teoriar og begrep ein brukar for å forstå brukarmedvirkning og korleis ein kan involvere brukarane i designaktivtetar
Ferdigheiter
Studenten
- kan bruke relevante prortypingsverktøy (til dømes Figma, Adobe XD)
- kan bruke ulike teknikkar for prototyping slik som wireframing og sketsjing
- kan planlegge og organisere aktivtetar for brukarmedvirkning i design
Forelesingar og datalabbar
Normalt sett to timar med forelesning og to timar med lab kvar veke.
Godkjente obligatoriske arbeidskrav er gyldig i to semester etter det semesteret dei vart godkjende.