Det overordna målet er å hjelpe studentane med å konseptualiserar og utarbeide et forskingsforslag i sitt forskingsområde og å gi næring til en følelse av nysgjerrigheit og aktiv deltaking i forsking. Ei veke nyttast til innledande førelesingar som dekker alle kapitel i et komplett forskingsforslag og interaktiv undervisning kor kver student presenterer sitt foreløpige forskingsprotokoll og resten av klassen og læraren/diskuterer/fagfellevurderar disse forslagene i grupper. Studentane lærer å bruke forskingsmetodane som vert undervisa i forskingsverktøykurset (INTH315) til praktiske eksemplar og finpusse sine individuelle forskingsforslag. Denne veka følges av 3 heildagsseminarar i løpet av vårsemesteret kor studentane får fagfellevurdering av forslagene sine før endeleg innsending.
Kursets hovuddel er sjølve arbeidet studentane utfører på forslagene sine etter denne introduksjonsveka. Regelmessige diskusjonar med rettleiar(ar) er et viktig element i prosessen.
Etter fullført emne skal studenten ha følgjande læringsutbytte definert når det gjelder kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten kan:
Ferdigheiter
Studenten kan:
Generell kompetanse
Studenten er i stand til å:
The organized teaching includes one full week in autumn and 3 individual days in spring. The rest of the course is the actual work students carry out on their proposals. Major emphasis is placed on the exercises in groups and individually, peer-review, and plenary discussions with teachers having qualitative and quantitative research backgrounds. 80% of the organized teaching is used for interactive teaching where each student is expected to present own preliminary sketch for class discussion and peer review. This one week`s organized session is followed by the regular sessions with supervisory team during proposal development. The proposals are peer-reviewed by the fellow students and evaluated by supervisors before submission.
Student investment time: 125 hours
Contact hours (lectures and seminars): 42
Individual working hours: 83
Professor Tehmina Mustafa (Temina.Mustafa@uib.no)
Professor Karine Marie Moland (Karen.Moland@uib.no)
Senter for internasjonal helse
E-post: studie@igs.uib.no
Tlf.: 55588569