Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten kan...
- metodiske tilnærmingar innan aktuelle nevrovitskaplege metodar som EEG/ERP, hjernestimlering og fMRI.
- gje ein inngåande oversikt over teoretiske modeller og nevrale nettverk som er relevante for hukommelse, eksekutive funksjoner, merksemd, persepsjon, språk.
- vise kvar desse funksjonane er lokalisert korleis dei er lateraliserte.
- forklare korleis ein hjerneskade eller psykiatrisk sjukdom kan forstyrre disse funksjonane.
Ferdigheiter
Studenten har...
- sjølvstendig planleggjing, gjennomføring og analysering av enkle nevrovitskaplege eksperiment ved bruk av aktuelle nevrovitskaplege metodar.
- evne til å skildre og presentere eksperiment, resultat og konklusjonar i den forma som blir forventa i ein vitskapleg presentasjon eller artikkel.
- evne til å kritisk analysere vitskapleg litteratur i kognitiv nevrovitskap.
Generell kompetanse
Studenten kan...
- reflektere over forskningsetiske aspekter ved forsking på menneskehjernen med omsyn til handsaming av forsøkspersoner, gjennomføring av eksperiment, samt etiske forhold ved publisering av resultater.
- formidle aktuelle momenter i kognitiv nevrovitskap.
- anvende sine kunnskapar og ferdigheitar i kontekst av forskingsprosjekt i kognitiv nevrovitskap.