Emnet har fokus på medienes form og uttrykk, og deira kulturhistoriske kontekst. Med utgangspunkt i dei humanvitskaplege områda av medievitskapen, gjev emnet grunnlag for teoretisk refleksjon og analytisk handtering av til dømes film, tv, fotografi, dataspill. Tydinga av teknologiske og produksjonsmessige tilhøve for medietekstenes utforming og funksjoner er sentralt innafor temaet. Kva medieformer og teoretisk-analytiske tradisjonar som vert lagt vekt på kan variera.
Dette årets emne vil handle om dataspelas form og uttrykk, og dataspela sin rolle i digitalsamfunnet. Undervisninga vil ta for seg dataspelhistorie, sjangrar og speldesign, spelteknologiar, og industri og marknad. Særskilde tema vil være spel og film, avatarar, og spel og læring. I seminara vil studentane analysere og diskutere utvalgte spel.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten
Ferdigheiter
Studenten
Presentasjon av oppgåvetema med framlegging på seminar. Sjå eigne retningslinjer ved starten av semesteret.
Obligatorisk frammøte på seminar (80%) og andre særskilde aktivitetar som fastsett av emneansvarleg.
Godkjende arbeidskrav gyldige berre i undervisningssemesteret.