MUTP303 - emnerapport 2006 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

Innholdet på kurset var om profession og støtteteori.  Det ble  for mange lærerer på støtteteori. Dette kurset er delt i forskjellige fag. Det ble litt for fragmentert for studentene og da fungerte kurset ikke helt bra. Studentene likte pensumet. Studentene var engasjert og hadde god diskusjoner.

Strykprosent og frafall

ingen

Karakterfordeling

alle studentene har bestått

Studieinformasjon og dokumentasjon

informasjonen ble gitt over MiSide

Tilgang til relevant litteratur

Det var vanskelig i begynnelse av året å finne litteraturen på biblioteket på grunn av flytting av bøkene fra HSF bibliotek. De fikk kopiert artikler fra lærerne.

Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr

Det har vært en vanskelig situasjon for hele utdanning på musikkterapi siden vi har ikke en fast plass og vi skifter lokaler. 

Andre forhold

Siden vi var nykommet til Bergen var vi ikke kjent med de som underviste støtteteori (psykologi, spesialped.osv). Vi avtalte med flere lærerer fordi emne hadde forskjellige fag. 

Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

muntlig og skriftelig

Oppsummering av innspill

Studentene likte innhold på emnet, men følte at det fungerte ikke når flere lærerer underviste den og derfor følte de ikke sammenhenge på hele emnet.

Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

Vi skal ha mindre lærer som skal gjennomføre kurset.