MUTP303 - emnerapport 2006 høst
Faglærers vurdering av gjennomføring
Praktisk gjennomføring
Innholdet på kurset var om profession og støtteteori. Det ble for mange lærerer på støtteteori. Dette kurset er delt i forskjellige fag. Det ble litt for fragmentert for studentene og da fungerte kurset ikke helt bra. Studentene likte pensumet. Studentene var engasjert og hadde god diskusjoner.
Strykprosent og frafall
ingen
Karakterfordeling
alle studentene har bestått
Studieinformasjon og dokumentasjon
informasjonen ble gitt over MiSide
Tilgang til relevant litteratur
Det var vanskelig i begynnelse av året å finne litteraturen på biblioteket på grunn av flytting av bøkene fra HSF bibliotek. De fikk kopiert artikler fra lærerne.
Faglærers vurdering av rammevilkårene
Lokaler og undervisningsutstyr
Det har vært en vanskelig situasjon for hele utdanning på musikkterapi siden vi har ikke en fast plass og vi skifter lokaler.
Andre forhold
Siden vi var nykommet til Bergen var vi ikke kjent med de som underviste støtteteori (psykologi, spesialped.osv). Vi avtalte med flere lærerer fordi emne hadde forskjellige fag.
Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)
Metode - gjennomføring
muntlig og skriftelig
Oppsummering av innspill
Studentene likte innhold på emnet, men følte at det fungerte ikke når flere lærerer underviste den og derfor følte de ikke sammenhenge på hele emnet.
Ev. underveistiltak
Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak
Vi skal ha mindre lærer som skal gjennomføre kurset.