KUVI105 - emnerapport 2006 vår

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring



Strykprosent og frafall

16 påmeldte, kun 3 tok eksamen.

Karakterfordeling

Sjå FS-skjema.

Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring



Oppsummering av innspill



Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

Av dei 16 som var påmelde var det 3 studentar som tok eksamen i år medan dei hadde gått på undervising i 2005. Av dei andre møtte mellom 3 og 5 opp på kvar førelesing, men det rare var at det var nye folk som dukka opp frå gong til gong. Det tyder at kanskje to eller tre studentar fylgde undervisinga heilt igjennom. Eg fekk forklaring på dette gjennom å spørja dei under munnleg eksaminasjon. Flesteparten budde utanfor Bergen og tok dette faget utan å fylgja undervisinga. Nokre tok også denne modulen ved sida av andre, dvs. som ein ekstramodul. At det ikkje gjekk an å få så mykje ut av ei eller to førelesingar, seier seg sjølv. Førelesingane var opplagde med både leseplan og etter tema som skulle hanga saman, nokon var utdjupande, andre gav oversikt. Dersom eg hadde visst at kullet var slik, skulle eg ha lagt opp undervisinga på ein heilt anna måte. Eg trur det er nødvendig å tenkja over om vi burde laga opplegg som ivaretek interessene til studentar som ikkje fylgjer faste førelegingar og som bur utanfor Bergen.