Studentene valgte tre ulike fordypningsområder. Bra studentengasjement. Det blir lagt vekt på studentpresentasjoner kombinert med forelesninger. Noen studenter gir uttrykk for en forventning om mer forelesninger.
Null stryk, noe frafall pga fødsels- og sykepermisjoner
Karakterfordelingen var stor og flere studenter fikk karakter under C
Dette har fungert greit, studentportalen og e-postsystemet har fungert godt.
God
Dette har blitt bedre.
Sårbart med få faglig ansatte på et studieprogram
Vi bruker Refleks, oppsummerer svarene og presenterer disse på et felles evalueringsseminar for studenter og ansatte. Dette fungerer svært godt, enkeltutsagn i evalueringsskjemaene blir utdypet og nyansert i seminarsammenheng.
Studentene gir god tilbakemelding på faglig artikkel som eksamensform, det har vært lærerikt. Tidligere kull har uttrykt misnøye med veiledningen på artikkelen, slik kritikk har ikke blitt framsatt denne våren. Samtidig så stiller flere spørsmål ved at prosjektplanen som skal leveres og godkjennes/ikke gjodkjennes ikke har studiepoeng
Masterprogrammet skal vurderes, det er sårbart med få faglig ansatte. IKTmasteren og campusmasteren skal på studieplannivå gjøres like, det vil øke fleksibiliteten og gjøre tilbudet til studentene mindre sårbart. Det er nødvendig å vurdere reduksjon av lærerressursene mht gruppeveiledningene. Det er forslag om å gjøre noen moduler på campusmasteren nettbasert.