INFO232 - emnerapport 2007 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

Kurset gjekk over ti forelesingar. Desse fungerte greit. Eg fulgte stort sett opplegget til Richard Moe som har hatt kurset nokre år.

Gruppeundervisninga var basert på oppgåver frå forelesingane. To oppgåvesett er obligatoriske. Vi endra det eine settet frå eit sjakkproblem til ei meir databaseorientert oppgåve.

Strykprosent og frafall

29 studentar møtte til eksamen, av desse strauk tre. Det er greit, sjølv om ein skulle hatt gjennom alle saman. Ved oppstart var det noko over 30 studentar på kurset.

Karakterfordeling

Karakterane fordelte seg jamt over skalaen, med ein topp på C.

Studieinformasjon og dokumentasjon

Studentportalen har fungert bra. Eg og studentassistenten har sendt ut meldingar om det som foregår, og eg trur at dei fleste har fått med seg det dei trengte. 

Tilgang til relevant litteratur

Læreboka er ei standardbok innan prolog-programmering, og var lett tilgjengeleg på Studia og nettbokhandlar. Anna litteratur vart ikkje brukt.

Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr

Det er ikkje greit å forelese i studio B i Stein Rokkans hus. Rommet manglar utstyr (t.d ein peikestokk), eit par gonger måtte eg avlyse/utsetje forelesing pga. utstyr som ikkje fungerte. Og viktig informasjon som telefonnummeret til It-avdelingen er ikkje lett å finne.  Det er og irriterande at ein må gå gjennom tre låste dører for å komme til forelesingslokalet.

Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring



Oppsummering av innspill



Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

Eg syns vel at gjennomføringa av kurset gjekk bra, og pensum verkar å vere av passe storleik. Nokre studentar slit med den formelle/matematiske tilnærminga til stoffet.