Undervisninga var basert på kateterforelesningar (1 dbt. i veka) og arbeidsseminar (1 dbt. i veka). Forelesningane følgde ein kronologisk plan. I arbeids-seminaret kunne studentane drøfte problemstillingar knytta til forelesningane og/eller til pensum. Studentane fekk også øving i oppgåveskriving.
se FS rapport
se FS rapport
Studentane fekk informasjon om undervisninga og pensum både på papir og på internett.
Pensumlitteraturen var stort sett tilgjengeleg på Studia frå semesterstart.
Lokala vi fekk tildelt fungerte godt m.o.t. undervisningsutstyr
Gjennomføringa av HIM101 må vurderas som vellykka. Med berre ein dobbeltime forelesingar i veka, er seminara eit viktig tilskott til undervisninga. Oppslutninga om desse er rimelig bra, men mange studenter legg relativt lite arbeid i dei, m.a. er det få som nyttar seg av tilbodet om å skrive øvingsoppgåver. Mange studentar ser også ut til å sjå forelesingane som heilt eller delvis erstatning for, heller enn tilskott til, pensumlesinga. Det er likevel viktig å oppretthalde øvingstilboda for dei studentane som er villig til å gjere denne innsatsen, men vi kan også vurdere å omstrukturere forelesingane med ein moderat auke i talet på forelesingar, om det blir skaffa til veges ressursar for det.