HIM101 - emnerapport 2007 vår

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

Undervisninga var basert på kateterforelesningar (1 dbt. i veka) og
arbeidsseminar (1 dbt. i veka). Forelesningane følgde ein kronologisk plan. I
arbeids-seminaret kunne studentane drøfte problemstillingar knytta til
forelesningane og/eller til pensum. Studentane fekk også øving i
oppgåveskriving.

Strykprosent og frafall

se FS rapport

Karakterfordeling

se FS rapport

Studieinformasjon og dokumentasjon

Studentane fekk informasjon om undervisninga og pensum både på papir og på
internett.

Tilgang til relevant litteratur

Pensumlitteraturen var stort sett tilgjengeleg på Studia frå semesterstart.

Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr

Lokala vi fekk tildelt fungerte godt m.o.t. undervisningsutstyr

Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring



Oppsummering av innspill



Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

Gjennomføringa av HIM101 må vurderas som vellykka.
Med berre ein dobbeltime forelesingar i veka, er 
seminara eit viktig tilskott til undervisninga. 
Oppslutninga om desse er rimelig bra, men mange 
studenter legg relativt lite arbeid i dei, m.a. 
er det få som nyttar seg av tilbodet om å skrive 
øvingsoppgåver. Mange studentar ser også ut til å 
sjå forelesingane som heilt eller delvis 
erstatning for, heller enn tilskott til, 
pensumlesinga. Det er likevel viktig å 
oppretthalde øvingstilboda for dei studentane som 
er villig til å gjere denne innsatsen, men vi kan 
også vurdere å omstrukturere forelesingane med 
ein moderat auke i talet på forelesingar, om det 
blir skaffa til veges ressursar for det.