Kurset bestod av 10 forelesingar (dobbelttimar), samt éi byvandring i Bergens gamle straffanstaltar på eit par timar. Siste forelesing vart gitt allereie 28. mars, noko som dessverre medførte at temaet ikkje vart evaluert. I tillegg til forelesingar blei det også gitt rettleiing på sjølve bacheloroppgåva. Faglærar hadde først individuelle møte med samtlege 250-studentar (ti, som blei ni) ved semesterstart for diskusjon av oppgåvetema og litteratur. Eg var også tilgjengeleg på epost gjennom heile semesteret. Studentane hadde tre innleveringar i Kark. Første innlevering var ein disposisjon og vurdering av relevant litteratur, andre innlevering eit første utkast til heile oppgåva, før endeleg eksamensinnlevering. I etterkant av andre innlevering hadde kvar enkelt student individuell rettleiing.
se FS rapport
Se FS rapport
Informasjon blei gitt gjennom orienteringsmøter, informasjonshefte og elles gjennom semesteret på MiSide og i Kark. Før innlevering var det litt usikkerheit blant studentane om korleis dei skulle forholde seg til pensumlista, kva litteratur som kunne vere på den (dvs. kva som var forskjell på litteraturlista i oppgåva og pensumlista) og ikkje minst kor den skulle leverast inn. Dette ordna seg, og elles synes informasjonen å ha vore ok.
Det var noko problem med kompendiet i starten av semesteret. Dette var ikkje klart då forelesingane starta, men var på plass vel ei veke etter undervisningsstart. 250-studentane kan skifta ut heile eller deler av pensum etter kva oppgåvetema dei vel. Kompendiet var berre relevant for enkelte av studentane, slik at dette var eit mindre problem på 250. 250-studentane er meir avhengige av bibliotek-lån, og dette synes stort sett å ha gått bra. Enkelte studentar la opp den same litteraturen, og det virkar som dei samarbeidde godt om det og delte den med kvarandre. Noko litteratur var meir spesialisert og ikkje tilgjengeleg ved UBB, og måtte utgå.
-Lokaler og undervisningsutstyr Undervisninga føregjekk i Aud. R på Sydneshaugen skule. Auditoriet er godt utstyrt med AV-utstyr, og dette fungerte fint heile semesteret. Auditoriet var også passe stort og fungerte godt.
Evalueringa blei gjennomført så seint i semesteret at det dessverre blei for seint for mitt emne. Eg hadde siste forelesing 28. mars, noko tidlegare enn dei fleste andre, og dermed blei dette emnet/temaet ståande utanfor evalueringa.
Faglærers samlede vurdering, inkl. forslag til forbedringstiltak Utan studentevaluering er det vanskeleg å vurdere emnet og ikkje minst å foreslå forbetringstiltak. Men inntrykket er at emnet har fungert. Rettleiinga på Kark har fungert godt, og i tillegg har eg hatt ein del kontakt med studentane på andre måtar, særleg epost. Inntrykket er at studentane har kome tidlegare i gang med bacheloroppgåva si dette semesteret enn tidlegare, og dermed levert meir fyldige disposisjonar i første innlevering og likeins langt meir modne og fyldige førsteutkast i andre innleveringa.