Det ble gitt 12 forelesninger, hvorav 5 ved gjesteforelesere. I tillegg ble det holdt to seminar /Q&A-sesjoner ifm. arbeid med emneoppgaver den første relativt tidlig i semesteret, den andre ca midtveis. Det ble tilbudt to runder med veiledning ifm emneoppgaveskriving: Den første på problemskisse, den andre på førsteutkast. Ca 15 studenter benyttet seg av tilbudet.
Ok, Mi Side har blitt brukt
Oppsatt litteratur og kompendium tilgjengelig fra Studia innen forelesningsstart. Kompendium måtte trykkes opp i nytt opplag.
Seminarrom ved instituttet - ok
Det ble foretatt studentevaluering i form av elektronisk skjema. 13 besvarte spørsmålene.
Tilbakemeldingene er stort sett positive særlig når det gjelder kursets organisering, hjelp underveis, presentasjon av opplegg for emneoppgave, veiledningstilbud, forelesningene Noe mer spredte svar på spørsmål om forhåndsinformasjon var tilfredsstillende, nytten av MiSide, og verdien av gjesteforelesningene. De som gav utfyllende kommentarer i positiv retning peker på verdien av god organisering og god informasjon fra emneansvarlig. Et par kommenterer ønsket andre teoretiske innfallsvinkler på litteraturlisten (feministisk teori), og ønske om flere forelesninger. Én mener evalueringsskjemaet burde vært anonymt. Faglærers kommentar: Angående forhåndsinformasjon: Her er instituttets opplegg og frister fulgt. Mulig bruken av MiSide som informasjonskanal ikke er god nok? Enkelte gjesteforelesninger ble lagt til kursplanen noe sent (i samråd med leder og undervisningsleder), og kunne vært bedre integrert i forelesningsrekken. Eventuelle hull på den oppsatte litteraturlisten har forsøkt blitt rettet på gjennom litteraturtips under veiledning.
Emnets tema er vidt definert, og ble dette semesteret konsentrert om spm. knyttet til kringkasting og kringkastingspolitikk. Slik valg bør formidles tydelig til studentene.