MOL200 - emnerapport 2008 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring



Strykprosent og frafall

Kandidatar	Total		K/M
Oppmeldt	         62		43/19
Møtt		52		37/15
Bestått		36		27/9
Stryk%	         31		
Studiepoengproduksjon: 360

Karakterfordeling

A: 3 (8,3%) B: 9 (25,0%) C: 7 (19,4%) D: 15 (41,6%) E: 2 (5,5%)
Snitt: C

Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

Elektronisk spørjeundersøking, Mi Side

Oppsummering av innspill

Det kom inn svar frå 16 av studentane. Dette tilsvarar 25 prosent av dei oppmeldte i emnet eller 30,7 prosent av studentane som møtte til eksamen. 

Elleve av studentane deltek på kollokviene. Av desse deltok fem på 1-3 kollokvier, medan dei resterande deltok på fire til alle kollokviene. Dei som ikkje deltok på kollokviene har hovudsakleg enten ikkje tid eller så passar ikkje. Nokon av studentane gjer oppgåvene for seg sjølv fordi andre emne krev mykje tid.  To av studentane meiner oppgåvene er gjennomsnittleg, medan ti studentar meiner oppgåvene er bra eller ganske bra. Det er delte meiningar om utdelinga av kollokvieoppgåvene på sjølve kollokviumet. Viss studentane hadde fått oppgåvene på førehand kunne dei ha konsentrert seg om dei oppgåvene som var vanskelege, framfor å bruke tid på spørsmål med enkle svar.

Kollokvieleiarane får skryt for å vere flinke. Dei engelskspråklege kollokviene fungerar dårleg for norskspråklege studentar, og dei vil derfor la vere å gå på desse. Dette kjem av at det er vanskeleg å forstå leiaren og tungvint å stille spørsmål.  

Majoriteten av studentane som svarte (94 prosent) deltok på semesteroppgåvepresentasjonen. Fem av studentane deltok kun på sin eigen presentasjon, dei resterande deltok på mellom to og alle presentasjonane. Dei som kun deltok på sin eigen presentasjon grunngjev dette med at dei ikkje har tid. 

To studentar er svært lite og lite fornøgd med gjennomføringa av presentasjonane, medan to andre er gjennomsnittleg fornøgd. Totalt 12 av studentane er fornøgd eller ganske fornøgd med gjennomføringa av presentasjonane. Ein student kommenterar at dei dårlegaste presentasjonane var frå grupper som var samansatt av emneansvarleg. Tidsfristen vart ikkje følgt av alle gruppene, med det resultat at etterfølgjande grupper stressa seg gjennom sin presentasjon. Gruppene bør derfor opplysast når tida deira nærmar seg slutten. Det er ønskeleg med informasjon i korleis halde presentasjon (kor lang tid per lysbilde, kor mange lysbilder…). 

Forelesarane får skryt for å presentere fengslande aspekt ved levande organismar på ein interessant og forståeleg måte. Studentane endra oppfatning av faget etter kvart som dei las og deltok på forelesingane. Forelesingane om metabolisme får særleg skryt. Det kjem kritikk på at dei fleste forelesingane i emnet er på engelsk, då majoriteten visstnok får lite ut av forelesingane.

Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak

Det er fortsatt mange studenter som ikke deltar på noen form for undervisning ut over det obligatoriske og som vi har grunn til å tro ikke klarer eksamen på en tilfredsstillende måte. Det er særlig kollokviedelen som har sviktende oppmøte. Det er best om kollokviegruppene har en viss størrelse og en stabil sammensetning, det dårlige fremmøtet gjør dette vanskelig. Fra neste undervisningssemester vil vi prøve å gjøre to kollokvier obligatoriske for å se om dette hjelper. I 2007 ble kollokviespørsmålene delt ut uken før for at studentene skulle kunne forberede seg. Resultatet var at svært få studenter møtte opp og vi fikk tilbakemelding på at det var vanskelig å finne tid til forberedelse. I år har vi prøvd å dele ut oppgaven på kollokviet for at studentene skulle løse oppgavene der og da. Frammøte har vært litt bedre, men fortsatt langt fra det vi ønsker oss.  Vi vil prøve årets opplegg en gang til og legge inn to obligatoriske kollokvier.

Undervisningsspråk er for noen grunn for frustrasjon. Så lenge vi har internasjonale studenter må vi bruke engelsk som undervisningsspråk.  Mange av våre kollokvieledere er fremmedspråklige så noen kollokvier vil også måtte foregå på engelsk. Vi vil bruke norsk når dette er naturlig og mulig, men studentene må fortsatt legge noe innsats i å forstå og uttrykke seg på engelsk.