MOL204 - emnerapport 2008 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring



Strykprosent og frafall

Kandidatar	Total		K/M
Oppmeldt	         31		20/11
Møtt		25		17/8
Bestått		20		17/3
Stryk%	20		
Studiepoengproduksjon:  200 

Karakterfordeling

A: 4 (20,0%) B: 5 (25,0%) C: 4 (20,0%) D: 6 (30, %) E: 1 (5,0%)
Snitt: C

Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring

Elektronisk spørjeundersøking, Mi Side.

Oppsummering av innspill

Det kom inn 13 svar på spørreundersøkjinga, som tilsvarar 41,9 prosent av dei oppmeldte studentane. 

Studentane som meldte seg på emnet er hovudsakleg bachelor- og masterstudentar (høvesvis seks og fem). I tillegg var to phd-studentar påmeldt. To av dei oppmeldte meinte at arbeidsmengda var for stor og stor, medan 11 studentar meinte det var passeleg arbeidsmengde.

Kun to studentar meinte dei mangla naudsynt forkunnskap, der éin spesifiserte molekylærbiologi, biokjemi og cellebiologi. 

Forelesingane karakteriserast som veldig nyttige eller nyttige av fem studentar kvar. To studentar meiner forelesingane er gjennomsnittlege og éin meiner dei er unyttige. Studentane har gitt kommentarar om at forelesingane var konsise og godt oppbygd. Det var enkelt å få tak i kva som var viktig. Fem av studentane meinar teorien vart for mykje vektlagt, medan resten meiner det var ein god balanse mellom teori og praksis. Det kunne blitt gitt forelesingar før kvar datalab.
Dei praktiske øvingane og datalaben er veldig nyttig og nyttig i følgje høvesvis fem og fire studentar. Tre studentar meinar dei var gjennomsnittleg, medan éin ikkje syns dei var noko nyttig. Studentane kommenterar at dei gjerne kunne ha tenkt seg fleire datalabar. Det hadde vore bra om det vart gitt ei djupare forklaring på kva øvingane sitt føremål var. Ein student har kommentert at ein bør kutte ut tema som ein ikkje rekk å gå grundig gjennom.
 
Læreboka Zvelebil & Baum - Understanding Bioinformatics vert karakterisert som nyttig av fire studentar, gjennomsnittleg av sju og lite nyttig/unyttig av to studentar.

Informasjon: Kun to av studentane meinar dei ikkje fekk nok og skikkeleg informasjon gjennom semesteret. Hovudkjelda til informasjon er forelesingane, etterfølgt av emneansvarleg, studentportalen og medstudentar. Kommentarar frå studentar er at ein klar definisjon av pensum kom for seint. Det var også god tilgang til informasjon på den eksterne MOL204 websida. 

Kurset sitt mål og innhald levde opp til forventingane til ti av studentane. Pensumet vart ansett som ok av ti studentar, medan tre meinte det var stort eller for stort. Kurset gjekk veldig bra eller bra å kombinere med andre emne. To studentar meinte det var gjennomsnittleg å kombinere, medan to andre studentar syntes det var dårleg å kombinere med andre emne. Dei to siste var studentar som også følgde labkurset MOL300, som tek veldig mykje tid.

Generell oppfatning av MOL204 er at det er veldig bra eller bra (ni studentar), gjennomsnittleg (to studentar) og veldig dårleg (to studentar). Generelle kommentarar til kurset: Kurset har gitt ei generelt god oversikt over ulike verktøy og databasar som kan vere svært nyttig i ei masteroppgåve. Den praktiske delen av kurset er veldig bra, medan den teoretiske er litt for overflatisk. Svært gode forelesarar.

Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak