GEOF212 - emnerapport 2008 høst

Faglærers vurdering av gjennomføring

Praktisk gjennomføring

SAMMENDRAG AV STUDENTEVALUERINGER AV EMNET GEOF212 VED GEOFYSISK INSTITUTT H08

23 evalueringsskjema blei lervert inn. 21 av studentane er heiltids-, og 2 deltidsstudentar. Av desse 23, tek 4 sikte på mastergrad i klima, 3 i meteorologi og 5 i oseanografi, medan 3 studentar er usikre på kvafor ein retning dei skal ta mastergrad innan. 5 studentar har ikkje svart. I tillegg er det 3 som ikkje vil gå vidare på master.


Der studentane har kryssa av har kvar kategori fått eit nummer; 
"Heilt einig" = 4, "Ganske einig" = 3, "Mindre einig" = 2 og "Ikkje einig" = 1. Kvar kategori har så fått ein poengsum, og gjennomsnittet er også rekna ut.



A. FORELESNINGANE

1.	Eg (studenten) har følgt forelesningane: 
 - 87 poeng 
 - gjennomsnitt 3,78 (Bra!)
2.	Eg (studenten) har som regel lest stoffet før forelesninga:
 - 46 poeng
 - gjennomsnitt 2
3.	Forelesningane utfyller det som står i boka og gjer det lettare å lese:
 - 80 poeng
 - gjennomsnitt 3,48 
4.	Emne som ikkje står i pensumlista eller som ikkje verkar sentrale i læreboka, har ein sentral plass i forelesningane:
 - 40 poeng 
 - gjennomsnitt 1,74 (Bra!)

Kommentarar frå studentane:

”Gode PP-presentasjoner, kunnskapsrik person til foreleser. Godt forberedt”.

”Gode forelesningsnotater har blitt lagt ut på MiSide i forkant. Bra!”

”Gode forelesninger”.




B. FORELESAREN

1.	Forelesar verkar godt førebudd:
 - 91 poeng
 - gjennomsnitt 3,96 (Veldig bra!)
2.	Forelesar har uleseleg handskrift:
 - 36 poeng
 - gjennomsnitt 1,57 (Bra!)
3.	Forelesar har rotete/uoversiktleg tavlebruk:
 - 31 poeng
 - gjennomsnitt 1,35 (Veldig bra!)
4.	Transparentane er gode og illustrerande:
 - 83 poeng
 - gjennomsnitt 3,61 
5.	Forelesar forklarar transparentane for dårleg:
 - 27 poeng
 - gjennomsnitt 1,17 (Veldig bra!)
6.	Forelesar snakkar for lågt:
 - 26 poeng
 - gjennomsnitt 1,13 (Veldig bra!)
7.	Forelesar er hjelpsam og tek seg tid til å svare på spørsmål:
 - 87 poeng
 - gjennomsnitt 3,78 (Bra!)
8.	Studentane bør trekkast meir aktivt med i forelesningane:
 - 58 poeng
 - gjennomsnitt 2,52
9.	Forelesar overheld dei oppsette tidene for forelesningane:
 - 84 poeng
 - gjennomsnitt 3,65 

Kommentarar frå studentane:

”Flink til å engasjere!”

”Kunnskapsrik foreleser som har vært godt forberedt.”

”Very good lecturer”

”He should write more clear”.

“Stor fokusering på matteformeler uten å bruke dem i utregning.”

”God faglig kompetanse og flink til å engasjere studentene og gi en god og godt forklart forståelse.”





C. PENSUM/LÆREBOK
1.	Pensum er større enn det tal studiepoeng som er oppgitt:
 - 40 poeng 
 - gjennomsnitt 1,74
2.	Læreboka er pedagogisk godt oppbygd:
 - 72 poeng
 - gjennomsnitt 3,13
3.	Var dei oppsette forkunnskapane nødvendige:
 - poeng 63
 - gjennomsnitt 2,74


Kommentarar frå studentane:

”Bakgrunnsstoff OK i boken, men den er såpass gammel at mye av tallmaterialet er utdatert”.

”Kunne vore bedre satt opp tekstmessig, alt er i ein stor tekst, lett å miste viktige ting når man sitter og leser”.

”Litt gammel bok.”

”Bra lærebok som tar med det man trenger og ikke noe mer. Savner fargerike og nye figurer.”



E. EMNET SOM HEILSKAP
1.	Emnet har bidrege til å auke interessa for faget:
 - 81 poeng
 - gjennomsnitt 3,52

Kommentarar frå studentane:

”The lecture was called ”climatology – climate change”, but there was only like 30 min of climate in it and nearly nothing what I would call climatology (like knowledge about climate systems such as El Niño, etc.). But the general feedback processes relevant for climate systems were discussed very sufficient”.

”Kurset ga mersmak på klimatologi”.

”I like very much the lectures. This topic seems very interesting for me.”

“Savner noen oppgaver underveis som vi kan regne/gjøre.”

Strykprosent og frafall



Karakterfordeling



Studieinformasjon og dokumentasjon



Tilgang til relevant litteratur



Faglærers vurdering av rammevilkårene

Lokaler og undervisningsutstyr



Andre forhold



Faglærers kommentar til student-evalueringen(e)

Metode - gjennomføring



Oppsummering av innspill



Ev. underveistiltak



Faglærers samlede vurdering,
inkl. forslag til forbedringstiltak