Obligatorisk emne undervist ved Molekylærbiologisk institutt hausten 2005: MOL200 Metabolisme: reaksjonar, regulering og kompartmentalisering MOL203 Genstruktur og funksjon MOL302 Molekylærbiologiske metodar Andre emne undervist hausten 2005: MOL204 Anvendt bioinformatikk MOL212 Immunologi MOL213 Utviklingsgenetikk MOL231 Prosjektoppgåve i molekylærbiologi MOL270 Bioetikk MOL301 Biomolekyl MOL311 Prosjektoppgåve i molekylærbiologi Emne som vart avlyst grunna lågt antal påmelde studentar: MOL331 Undervising i molekylærbiologi Studiepoengproduksjon ved instituttet: 2595. Av dette er 630 sp master/cand.scient, og 1965 sp emner.
Emne Meldt Møtt Bestått Stryk% MOL100* 8 3 1 67 MOL101* 25 12 8 33 MOL200 54 46 36 22 MOL201* 15 10 9 10 MOL203 51 42 37 12 MOL204 30 25 24 4 MOL212 16 10 10 MOL213 8 5 3 40 MOL231 7 7 7 MOL270 31 22 22 MOL301 8 4 1 75 MOL302 26 20 20 MOL305* 4 3 3 MOL311 2 1 1 MOL321 5 5 5 MOL331 2 2 2 Hovudfagseks 2 2 2 Mastereks. 8 8 8 Totalt 302 227 199 *ny eksamen, ingen undervising i haustsemesteret
EMNE SNITT Stryk% 3 foreg. år MOL100* D 67 B** MOL101* D 33 D MOL200 C 22 MOL201* C 10 C MOL203 C 12 D MOL204 C 4 C MOL212 C 0 C MOL213 C 40 C MOL301 A 75 D MOL302 B 0 MOL305* C 0 B Hovedfag C 0 B Master B 0 B * ny eksamen, ingen undervising i haustsemesteret. ** snitt våren 2005
Undervisinga blir greitt gjennomført innan rammene av undervisingsbudsjettet som er satt av. MOL200 blei undervist for første gang hausten 2005, og ekstra ressursar var sett inn i samband med dette. Labkursa MOL202 og MOL302 legg beslag på ein stor del av undervisingsbudsjettet, og elles blir mykje midlar brukt til å lønne undervisingsassistentar.
Emneevalueringar hausten 2005: EMNE SVAR% METODE MOL200 38,9 Papirskjema på forelesing MOL203 25,5 Papirskjema på forelesing MOL204 86,7 Papirskjema på forelesing MOL302 77,2 Papirskjema Resultata av studentevalueringane er oppsummert under kvart emne. Svarprosenten på studentevalueringane på bacheloremna er for dårleg. Tiltak som kan betre dette er t.d. at evalueringa blir gjort tilgjengeleg tidleg og kan ligge lenge ute (dersom gjennomført på nett), og at forelesar og admininstrasjon er flinke til å framheve viktigheten av studentevalueringane og purre på svar. Vi ønsker óg i størst mogleg grad å gjennomføre evalueringane elektronisk via Mi Side ettersom dette lettar etterarbeidet og gjer evalueringane tilgjengeleg óg for studentar som ikkje er på forelesingane.
Mange av forelesarane nyttar Mi Side aktivt til informasjon og deling av filer med studentane. Mi Side blir og brukt av studieadministrasjonen. Vi vil halde fram med å bruke Mi Side aktivt og oppfordre alle forelesarar til nytte mulighetene som Mi Side gjer.
Tilfredsstillande.
sjå samme kategori for våren 2006.