Evaluering har vært gjennomført i tråd med planer, og viser jevnt over gode resultater. Det har også vært gitt tilbakemelding direkte til den enkelte lærer om karakterer og evalueringsresultater.
På enkelte kurs kan det være en utfordring å finne kompetente vikarer og gjesteforelesere. Et større problem er imidlertid tilgang på undervisningsrom, og rengjøring av disse.
Vi har tatt fatt i de problemene som er identifisert, men det har ikke vært registrert store saker.
Det har vært en god del feil og forsinket informasjon i de kanalene som studentene benytter. Særlig problematisk har feile romnumre og tidspunkt for undervisning vært. Klager blir ofte rettet til lærer, med dårlig læringsmiljø som konsekvens.
Dette er en løpende utfordring, men ikke et spesielt problem.
Instituttet ser utviklingsmuligheter heller enn store problemer. Det blir viktig fremover å styrke programutvalgene, slik at disse kan ta fatt i både problemer og muligheter for utvikling lokalt.