Det meste av undervisningen (forelesninger) ble gjort av den faste staben, mens noen forelesninger og all gruppeundervisning/obligatorisk oppgavekurs ble utført som pliktarbeid ved en stipendiat. Pga. noen ukers sykefravær måtte emneansvarlig ta over en del av det praktiske arbeidet med organiseringen av oppgavekursene, og antallet timer gruppeundervisning måtte reduseres noe. Kurset ble likevel gjennomført på en tilfredsstillende måte med minimal ulempe for studentene.
Her regner jeg med at andre skaffer tallene.
(Tallene fra i fjor er satt i parentes etter årets tall): A : 9 (5) B : 9 (10) C : 19 (19) D : 21 (12) E : 13 (13) F : 8 (4) Totalt 79 fullførte eksamen (63), 71 (59) bestod eksamen
Ved orienteringsmøte, muntlig i forbindelse med forelesninger/gruppeundervisning og bruk av Min Side.
Ingen problemer meldt.
Har fungert tilfredsstillende.
Ingen evaluering høst 2009.
På bakgrunn av 2008-studentevalueringen ble undervisningstilbudet (antall forelesninger) noe utvidet i 2009 og holdt på samme økte nivå i 2010, med unntak av gruppeundervisningen der tilbudet måtte reduseres med en dobbeltime pr. gruppe pga sykdom. For studentene kan det være en fordel å øke antallet noe mer, men det forutsetter ressurser/lærekrefter. Både samtaler med studenter og 2008-evalueringen tyder på at oppgavekurset er et viktig pedagogisk virkemiddel. Samtidig er denne undervisningsformen i praksis betydelig mer tidkrevende for læreren (stipendiat) enn normtallene for timeregnskap forutsetter. Til dette semesteret ble en av bøkene på pensum skiftet ut. Også et par andre bøker vurderes utskiftet, men gode erstatninger er foreløpig ikke funnet.