Kurset ble gjennomført på en tilfredsstillende måte, i hovedsak med forelesninger, samt oppgaveseminar/framleggseminar og veiledet semesteroppgave. Det meste av undervisningen er gjort av den faste staben, samt en foreleser fra Kulturvitenskap, en postdoktor og en stipendiat.
Alle 11 oppmeldte fullførte og alle bestod.
100% bestått (vurdering i dette emnet er bestått/ikke bestått).
Ved orienteringsmøte og bruk av Min Side, samt muntlig kunngjøringer ved forelesninger/seminar.
Har vært uproblematisk.
Har fungert tilfredsstillende.
Studentene ble i slutten av semesteret via e-brev bedt om: "tilbakemeldingar, synspunkt på emnet: kva er godt, kva er mindre bra; kva kan vi forbetra av innhald og opplegg; har de synspunkt på studieplan, pensum, undervisningsemner og -metodar: prøveforma (semesteroppgåve, bestått/ikkje bestått), kva trur de om nytteverdien av emnet i høve til framtidig masteroppgåva. Kva som helst som kan vera nyttig med tanke på vidareutvikling og forbetring av emnet." Åtte av elleve studenter svarte. Undersøkelsen var ikke anonym.
1) Det store flertallet var godt fornøyd med emnet generelt og også med undervisningen de hadde fått. 2) Ang. eksisterende pensum ble noen deler trukket fram som spesielt gode, et par mindre deler som mindre utbytterike. Noen ønsket at en større del av pensum kunne være selvvalgt, for at de skulle kunne lære mer om den metoden som ville bli aktuell for dem i masteroppgaven. 3) Flere ytret ønske om at det kunne bli gitt karakterer i emnet, ikke bare bestått, noe som ville skjerpe deres arbeid med emnet i større grad enn nå.
En grundigere gjennomgang av emnet vil bli gjort av emneansvarlig og fagkoordinator i januar, på basis av både lærererfaringer og studentevalueringen.