Eitt semester er ei svært stutt tid for å læra om norsk kultu og å læra den norske akademiske kulturen å kjenna samstudenes som dei skal ta eit fullt studium. Utanlandsstudentane treng betre oppfylgjing enn andre studentar på desse punkta.
Nokre brukar handouts og overhead/pc, alt etter kva temaet gjeld. Dette bør planleggjast betre før semesterstart, kva dei ulike forelesarane gjer. Gode råd skadar ingen.
Det var intrykket mitt at dette gjekk relativt bra.
Lokala på Studentsenteret var delvis for små og innestengde med altfor stort lufttrykk. Førelesingane burde vore flytte til Sydneshaugen eller Jusbygget
Studentane møtte opp og var positive, men det var vanskeleg å få dei i tale fordi det tydelegvis var nytt for dei. Dei skulle hatt museumsbesøk og omvisingar i byen for å kunna forstå meir av kulturen og historia
Deltaking i kollokviegr., museumsbesøk, omvising i Bergen sentrum, event. ein dag med ekskursjon utanfor Bergen
I tillegg til omvising burde studentane også ha kollokvieundervising, noko som er ukjent for mange. I praksis vil det tyda at ein faglærar bør vera med ein eventuell kollokvieleiar for å laga opplegg og eventuelt delta eit par gongar undervegs, ved start og avslutning og event. undervegs (3gongar). Det ville også vera fint om studentane kunne få ein liten dagsekskursjon utanfor Bergen. Det bør søkjast om midlar til dette til neste semester