Eit problem er at få forelesarar har vore inne, noko som nok har gjort undervisninga meir einsidig og mindre stimulerande - enn den burde. Eit anna problem som var nytt denne gangen var at studentane ikkje ville arbeida i kollokviegrupper, trass i at dette blei organisert for dei. Det har gjort at faglærar miste oversikt over progresjon og deltaking frå studentane.
20% A - 20% B- 40 % C - 20% D
Ingen problemer
Ingen problemer
Undervisninga var lagt til eit seminarrom på Studentsenteret, eit lokale med ei merkeleg innreiing, med powerpoint-bildet på langveggen i staden for kortveggen, mens datamaskinen gjer at forelesar må stå ved kortveggen. Dette emnet dekkar eit breitt felt og stiller krav til oversikt og forståing. Det bør ha eit lokale med normal seminaroppstilling som lettar kontakkten mellom studentar og forelesar.
Ikkje gjennomført
KUVI 203 er eit emne som bruker relativt lite ressursar (det meste av undervisningar blir gitt som forelesingar). Det var stort fråfall i dette semesteret, mange påmelde tok ikkje eksamen. Dette tyder på at det ville vera ein ide å innføra obligatorisk oppgåve som ein måte å halda kontakten med studentane undervegs og som skriveøving før eksamen.