Uproblematisk.
Ingen stryk. En ikke møtt til eksamen.
Mange meget gode besvarelser. Forskyvning i retning over gjennomsnittet.
Har fungert greit.
De har fått gjennomgang av pensum i første forelesning.
Lokalet er dårlig egnet for tre påfølgende timer med undervisning. Lite luftemuligheter.
Ok. Det er imidlertid viktig at man har en logisk rekkefølge på spørsmålene. Når man først spør om læringsutbytte i faget vil jeg anta at det i stor grad baserer seg på forelesningene. Derfor er det i dette tilfellet overraskende at 80% har et godt læringsutbytte, mens under 40% svarer at de har hatt stor grad av nytte av forelesningene i faget. Mener også at det er en dårlig form for gradering å hoppe fra stor grad av nytte til verken for stor eller for liten. Det er også uklart for meg hvordan man skiller mellom forventinger til svar i spørsmål 3 og 4. Forøvrig er bruk av formuleringen både og en dårlig kvalitativ parameter.
Positive tilbakemeldinger. Ang. skrift på Power-point vil dette bli rettet på.
Ikke nødvendig.
Jeg anser tilbakemeldingene å være meget positive. Det har vært stort fremmøte på forelesningene. Studentene har påpekt at foreleser gjør stoffet interessant. Det inspirerer meg til å gjøre små justeringer i undervisningen, men forteller meg samtidig at den basis som forelesningene er bygget på er absolutt gangbar.