Forelesninger og gruppearbeid.
A: 2 B: 9 C: 14 D: 4 E: 3 F: 1
Mi side er brukt til informasjon.
Ingen problemer med tilgang til litteratur.
Undervisningsrommet vi fikk tildelt var for lite, og vi måtte få tildelt nytt rom på Juss 2. Det tok for lang tid å få ordnet med studenters og ansattes tilgang til Juss 2-bygget.
PPT er lagt i Fillager etter hver forelesning.
Evalueringsskjema delt ut på siste forelesning, og 23 svarte - hvorav 1 mann og 22 kvinner.
11 karakteriserer det faglige utbyttet som svært godt, 11 godt og 1 middels. 3 karakteriserer det sosiale miljøet som svært godt, 10 godt, 8 middels og 2 svakt. Studentene trekker frem at det er lærerikt å være på forelesninger, god organisering av emnet, flinke og aktive forelesere, eksamensforberedende gruppearbeid, power point-oversikter i fillager. Noen etterlyser utdeling av tidligere gitte eksamensbesvarelser, flere forelesninger og mer gruppearbeid, og andre likte ikke gruppearbeidet og bytting av undervisningsrom etter semesterstart.
Ingen.
Vi bør satse mer på eksamensforberedende gruppearbeid til neste semester. Det kan også gjøres en gjennomgang av deler av pensum, for eventuelt å bytte ut noe av denne.