A: 1, B: 5, C: 8, D: 10, E: 0.
Reflekterer en studentgruppe på det jevne, men også kanskje at undervisningen ikke legger til rette for de mest ambisiøse studentene. Den manglende bruken av karakteren E, bør kanskje tas opp med kommisjonene; hele skalaen bør brukes. En forklaring kan ligge i frafallstallene over, det vil si at de minst motiverte studentene velger å ikke møte til eksamen.
(se under for studentevaluering)
Noen punkter å bite seg merke i:
· Revurdere kollokvieordningen
· Litt uklarhet omkring status til nettressurser, forelesningsnotater etc
· Stort sett fornøyd med undervisningen
· Noen synes pensum er i største laget med enkelte perifere deler.
· Enkelte deler av pensum er dårlig dekket av forelesninger/ virker perifert.
· Koordinering av eksamen med NOSP
· Kollokviene brukes annerledes etter at den obligatoriske oppgaven ikke lenger karakterbedømmes. Dette endres allerede kommende semester, da kollokviene stort sett brukes til å drøfte pensum i forlengelse av forelesningene.
· Større klarhet omkring statusen til nettressurser. Vil foreløpig fortsette med å legge ut forelesningsnotater, men bør tydeliggjøre statusen for disse for studentene.
· Oppmøteprosenten bør opp, men uklart hvordan dette kan oppnås, kanskje med mer individuell oppfølging.
· Pensumrevisjon bør vurderes i løpet av kommende år, særlig mht sekundærlitteraturpensumet.
· I fremtiden bør man koordinere eksamensdatoene så de ikke ligger for tett.
VEDLEGG:
Oppsummering av studentevaluering av NOLI103 våren 2011
Det har kommet 2 svar (25 kandidater til eksamen)
1) I hvilken grad er du generelt fornøyd med undervisingen i dette emnet? (choice)
Svært fornøyd: 1
Verken fornøyd eller misfornøyd: 1
2) I hvilken grad er du fornøyd med den vekten de ulike emnene har fått i undervisningen? Hvis du er misfornøyd, er det fint om du legger inn kommentarer under spørsmål 4. (choice)
Fornøyd: 2
3) Er det noe i undervisningen du er spesielt godt fornøyd med? (text)
2011-06-08 X: Givande undervising.
Interessant, lærerik. Grundig. Flott at dei heile tida hadde fokus på littære
parallellar/ intertekstualitet. Det verkar som om forelesarane er godt
førebudd, og veit kva dei snakkar om. Kjekt at dei dreg inn idéhistoriske
straumer, men desse kunne då gjerne ha vore presentert i kompendiet t.d.
Grundig og interessant lyrikkundervising.
2011-06-08 X: Fint at det ble tatt inn ulike forelesere til ulike emner.
Spisskompetanse er alltid interessant og lærerikt.
4) Har du innspill om hvordan undervisningen kan forbedres? (text)
2011-06-08 X: Når ein nyttar så mykje sekundærlitteratur
i undervisinga som det har blitt gjort i NOLI103, hadde det vore fint om dei
anten tok utgangspunkt i dei teoretiske pensumtekstane - eller byta ut
pensumtekstane med dei aktuelle teoretikarane som dei vil nytte. I den norrøne
delen, tykkjer eg undervisinga var interresant - men veldig rotete. Dette kan
gjerne sjåast i samanheng med at "Norsk Litteraturhistorie" også var
noko mangelfull på dette punktet. Det hadde vore fint å først klargjere t.d.:
dette er eit eddadikt, dette ser vi av det og det. Presentasjonstekstane i den
norrøne tekstsamlinga var veldig oppklarande. (Kanskje ein idé å putte desse på
pensum.)
2011-06-08 X: Enkelte forelesere kan bli flinkere til å disponere tiden.
Flere ganger (faktisk nesten hver gang) ble det brukt en hel time og vel så det
på første del av dagens tema, mens siste del ble gjennomgått med harelabb de
siste minuttene. Vi sluttet som regel 5 minutter på overtid pga dette. Jeg syns
også det ble for mye opplesning av pdf-filer. Etter min mening blir det overflødig
å gå gjennom filene i fillageret. Hva er hensikten med å gå på forelesninger
dersom man bare får en opplesning av det som allerede ligger tilgjengelig på
nettet?
5) Hva synes du om pensum med hensyn til omfang og kvalitet? (text)
2011-06-08 X: Kompendiet i faget treng ein
kraftig revisjon. Mange av tekstene som står på pensum, er lange og ikkje
særleg aktuelle i høve verka på pensum (som jo er det som er sentralt i høve
eksamen og karakterfastsetjing). Eg fann det stadig naudsynt å oppsøkje sekundærlitterære
tekstar andre stader, utanom pensum - for å få ei ramme kring enkelte
pensumtekstar. Dette burde ikkje vere naudsynt, når pensumet allereie er såpass
omfattande. Tykkjer det verkar som om ein del av pensumtekstane berre står der
for syns skuld. T.d. talane og retorikkteorien. Det vert lagt minimal vekt på
desse på førelesing. Det same gjeld mange av dei andre korttekstane. Vel mange
dikt. Vert litt overveldande. Særleg i høve eksamensførebuing.
2011-06-08 X: Passe stort pensum, kanskje litt i overkant mange dikt. Kavliteten
var helt OK.
6) Hva syns du om omfanget av pensumet? (choice)
Passe: 2
7) Hvordan opplevde du det å skrive øvingsoppgaven? (text)
2011-06-08 X: Heilt ok. Men nokså stor
oppgåve i forhold til at den ikkje tel på karakteren. Kommentar til spm. 8:
Tykkjer det var heilt tåpeleg å nytte alle seminara til å vurdere kvarandre
sine oppgåver. Sjølv valde eg å nedprioritere oppmøte på dei fleste av
seminara, då opplegget uansett ikkje ville gje utteljing på karakteren min i
faget. Eg prioriterte difor å nytte verdifull tid på pensumtekstar i staden.
Det verkar som ein berre har vidareført fjorårets opplegg til å år; noko som
fungerte dårleg - sidan eksamensforma er heilt annleis. Det bør absolutt vere
kollokviar på NOLI103, men desse kunne med fordel vore meir lik kollokviane på
NOLI102.
2011-06-08 X: Dette var en interessant oppgave. Jeg likte godt å jobbe
med problematikken rundt litteraturhistorieskrivning.
8) Hvor fornøyd var du med kollokvieopplegget (choice)
Misfornøyd: 1
Deltok ikke: 1
9) Har du andre kommentarer til kurset? (text)
2011-06-08 X: Det mest kritikkverdige for
heile faget, er dateringa av eksamen. Å setje opp ein eksamen to veker etter
siste førelesing, når det har gått i eitt heile semesteret, er STERKT kritikkverdig.
Når i tilleg om lag 90 % av NOLI103-elevane også tek NOSP102, er det heilt
forkasteleg å plassere NOSP102-eksamen DAGEN ETTER Noli103-eksamen. Vi fekk i
praksis berre eí veke å førebu oss på kvart fag. Dette er alt for lite. Og
dette trur eg de vil sjå konsekvensar av på karakterskalaen for begge faga. Ein
klarer ikkje prestere to dagar på rad, det er heilt umogleg. Sterkt
kritikkverdig tykkjer eg det også var at vi var fleire som informerte og
protesterte på dette allereie på infomøtet i byrjinga av januar, og at det her
ikkje vart synt den minste forståing for problemet. Ein ting hadde vore om det
gjaldt for ein elev, men når det gjeld for om lag alle elevane i eitt fag -
tykkjer eg det burde ha vore mogleg å endre på dette.
2011-06-08 X: Jeg syns det er svært positivt at det som i utgangspunktet
ble presentert som et obligatorisk arbeidskrav i kollokviene (presentasjon
knyttet til innleveringsoppgaven) ble endret til frivillig. I emnebeskrivelsen
stod aldri dette oppført som obligatorisk, og da syns jeg det er svært ryddig
av emneansvarlig å gå tilbake på dette kravet. Det ble sagt at dette var en
nyttig del av kollokvien som alle ble anbefalt å delta på. Selv deltok jeg ikke
på kollokviene fordi jeg ikke følte at jeg hadde behov for det (jeg gikk på noen
av kollokviene forrige semester i NOLI102, men dette fikk jeg ingenting igjen
for). Slik bør man også kunne få prioritere selv i fremtiden.