Emnet ble gjennomført med undervisning i bolker, altså 4x3 forelesninger, samt 1x2 innledningsvis og 1 oppsummerende forelesning. Dette har både fordeler og ulemper, men slik vi ser det har fordelene vært flest. Den aller viktigste er muligheten for å holde tema og øvinger gående over mer enn to timer uten å miste fokus.
24 studenter oppmeldt til eksamen, 20 studenter leverte og besto skriftlig hjemmeeksamen. 2 studenter møtte ikke til muntlig.
Vi opplevde studentgruppen som stabil, engasjert og innsatsvillig. Dette gjenspeiler seg også på karakternivået.
Vi har økt vår bruk av Mi side siden forrige gang emnet ble gitt, og førsøker å gi informasjon jevnlig slik at studentene skal finne de møyen verdt å sjekke Studentportalen ofte.
Det meste av pensum er tilgjengelig gjennom kompendium, dette fungerer greit.
Vi ønsker oss et lokale med seminarform heller enn auditorium, det er vanskelig å skape debatt og interaksjon når alle hoder er vendt mot tavlen.
Evalueringene ble gjennomført for sent (?) og bare 6 svarte. Dette er et altfor dårlig grunnlag for generaliseringer.
De få innspillene vi har er overveiende positive, ingen negative kommentarer eller forslag til forbedringer har kommet inn.