Logg inn (ansatte)
English



UiBs studiekvalitetsbase gir tilgang til studiekvalitetsmelding for institusjons-, fakultets- og institutt/senternivå, evalueringer av studieprogram og emner, samt andre studiekvalitetsrelaterte dokumenter. Mer informasjon om studiekvalitetsbase.


Vis år:


Klikk på lenker under for tilgang til Studiekvalitetsmelding, evalueringer og annet. Slå av "Vis kun med innhold" for å se alle organisasjonsenheter, program eller emner som var aktive i valgt år.

Vis opplastet innhold for valgt år

Emner Se evaluering
(3-årlig)
GLODE301 Critical approaches to Development
GLODE301 Critical approaches to Development Høst 2020
GLODE306 Foundations of Health Promotion
GLODE307 Development Practice
GLODE310 Internship Høst 2020
GLODE310 Internship
GLODE330 Master's Thesis in Global Development
GLODE360 Master's Thesis in Global Development
HEFR331 Helsefremmende arbeid: Innføring i sentrale begrep og teorier Høst 2020
HEFR341 Planlegging, implementering og evaluering i helsefremmende arbeid Vår 2020
HEFR342 Resource Approaches to Health and Wellbeing Vår 2020
LAPRA102 Andre praksisperiode
MABARN314 Omsorgsutøvelse, barns utvikling og beslutninger i barnevernet
MABARN314 Omsorgsutøvelse, barns utvikling og beslutninger i barnevernet Høst 2020
MAPSYK301 Perspektiv i psykologisk vitenskap Høst 2020
MAPSYK303 Anvendt sosial og kognitiv psykologi: Menneskelige faktorer i kritiske situasjoner og kulturelt mangfold i samf. og arb. Høst 2020
MAPSYK304 Forskningsperspektiv innenfor sosial- og kognitiv psykologi: Kultur, bærekraft og turistopplevelsen
MAPSYK319A Behavioral Neuroscience 1: Biological Psychology
MAPSYK321 Organisasjons- og lederutvikling Høst 2020
MAPSYK322 Team- og arbeidsmiljøutvikling Vår 2020
MAPSYK330 Masteroppgave i psykologi Høst 2020
MAPSYK360 Masteroppgave i psykologi Vår 2020
PED115 Skolens læringsmiljø Høst 2020
PED116 Pedagogisk kompetanse Vår 2020
PED212 Bacheloroppgave i pedagogikk Vår 2020
PED312 Forskningsmetode Vår 2020
PED321 Pedagogisk filosofi, IKT Høst 2020
PED324 Fordypning og prosjektplan, IKT Vår 2020
PEDA120 Skolen og lærerrollen Høst 2020
PEDA122 Lærarprofesjonen, skolen og samfunnet Høst 2020
PROPSY301A Profesjonsforberedende I Psykisk helse, behandling og fagetikk Høst 2020
PROPSY301C Profesjonsforberedelse 3 -Kommunikasjon og profesjonsutøvelse
PROPSY302 Utviklingspsykologi Høst 2020
PROPSY305 Kognitiv psykologi Høst 2020
PROPSY308 Personlighetspsykologi Høst 2020
PROPSY309 Sosialpsykologi Vår 2020
PROPSY311C Psykologen som leder Vår 2020
PROPSY311C Psykologen som leder Høst 2020
PROPSY315 Samfunnspsykologi
PROPSY315 Samfunnspsykologi
PSYCH305A Cognitive Psychology Høst 2020
PSYCH305B Term Paper, Cognitive Psychology Høst 2020
PSYK106 Personalpsykologi Høst 2020
PSYK110 Arbeids- og organisasjonspsykologi Høst 2020
PSYK111 Innføring i psykologi og psykologiens historie Høst 2020
PSYK112 Sosial- og personlighetspsykologi Høst 2020
PSYK140 Atferd, helse og ernæring
PSYK207 Læring og atferdspsykologi Høst 2020
Logo Universitetet i Bergen

© 2024 Universitetet i Bergen

Adresse: Postboks 7800, 5020 Bergen

Telefon: 55 58 00 00

Kontakt: kvalitetsbasen@uib.no

Ansvarlig: Studieavdelingen

Tilgjengelighetserklæring